۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۵۸۶۵۲۲
وزیر بهداشت:

خدمات انسان دوستانه در کشور بیش از پیش باید انجام شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خدمت به هم نوع یکی از بهترین عبادت‌ها است، گفت: این خدمات انسان دوستانه در کشور بیش از پیش باید انجام شود.
وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در بازدید از کاروان خیریه نورآوران سلامت در روستای رقه شهرستان بشرویه اظهار داشت: دندانپزشکان و چشم‌پزشکان بدون هیچ چشم داشتی و بدون هیچ دستمزدی در این کاروان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد نورآوران سلامت یک نهاد غیردولتی است و وابسته به هیچ نهاد دولتی نیست، گفت: بنیاد خیریه نورآوران چندین سال در کشور فعالیت می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: این کاروان از هفتم مهرماه در روستای رقه مستقر هستند که تاکنون حدود 5 هزار خدمت دندانپزشکی و چشم‌پزشکی به مردم ارائه شده و بیش از یک هزار و 100 عینک به صورت رایگان به نیازمندان داده شده است.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: توسعه فرهنگ نوع دوستی و انسان‌دوستانه یکی از اهداف این بنیاد است و در راستای اهداف انسان‌دوستانه خدمات در مناطق محروم ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه خدمت به هم نوع یکی از بهترین عبادت‌ها است، ادامه داد: این خدمات انسان دوستانه در کشور بیش از پیش باید انجام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بیمارستان جدید بشرویه، خاطرنشان کرد: این بیمارستان با کمک وزارت بهداشت، فرماندار و نماینده مجلس تا سال آینده باید تکمیل و تجهیز شود.

قاضی زاده هاشمی، ساخت بیمارستان جدید بشرویه را در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت دانست و اظهار کرد: تکمیل و تجهیز این بیمارستان می‌تواند بخشی از مشکلات مردم این منطقه را حل کند./۹۳۱۴/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات