۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۵۸۶۱۸۴
حجت الاسلام والمسلمین نیازی:

هیچ مقامی بالاتر از طلبگی نیست

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که طلاب باید قدر خود را بدانند و صبر و استقامت داشته باشند، گفت: هیچ شغل و پستی بالاتر از طلبگی نیست.
حجت الاسلام نیازی /لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان، ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب لرستانی گفت: بهترین روز یک طلبه ملبس شدن به لباس روحانیت است.

وی با بیان اینکه طلاب باید شرایط طلبگی را رعایت کنند و با اخلاص باشند، افزود: این مهم مورد عنایت ویژه امام زمان(عج) است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان خطاب به طلاب عنوان کرد: تلاش کنید طلبه درس خوان و مهذب باشید، هرچند مهذب بودن در عصر حاضر که عصر شبهات است، کار آسانی نیست.

وی یادآور شد: امروز عصری است که امام صادق(ع) پیش بینی کردند زمانی می آید همه در خطری قرار می گیرند که غرق در شبهات شوند و هیچ کس از دنیای شبهات نجات پیدا نمی کند مگر دعای غریق را بخواند.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با بیان اینکه شما خودتان را به امام زمان(عج) بسپارید، عنوان کرد: باید یک طلبه عقاید محکم داشته باشد و با توسل به اهل بیت(ع) هیچ شبهه ای در او تأثیر نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برای مقابله با شبهات طلاب باید توحید و نبوت محکم و علم کلام درست و قوی داشته باشند و در برابر چیزی که حجت شرعی بر او ندارید تحت تأثیر قرار نگیرید.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان یادآور شد: در عصر امروز و با توجه به ارتباط فضای آلوده مجازی که همه در آن غرق می شوند، باید توسل به امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) داشته باشیم ودر سایه ایمان قوی و باور محکم خود را به اهل بیت(ع) بسپاریم، در این صورت در مقابل هیچ شبهه ای لرزیده نمی شویم.

هیچ شغلی بالاتر از طلبگی نیست

وی خطاب به طلاب بیان داشت: توسل و توجه و عبادات مستحبی را فراموش نکنید، هیچ شغل و پستی بالاتر از طلبگی نیست باید تلاش کنیم طلبه خوبی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی عنوان کرد: طلاب باید قدر خود را بدانید، صبر و استقامت داشته باشید، شما طلاب یار و یاور واقعی امام زمان(عج) هستید این افتخار را با انجام بعضی کارهای ناشایسته آلوده نکنید.

وی بر رعایت تقوا و پاکی از سوی طلاب تأکید کرد و گفت: عنایات امام زمان(عج) برای طلاب قابل شمارش نیست، شکرگزار این نعمت باشیم و با عمل به واجبات و ترک محرمات مایه خشنودی قلب امام زمان(عج)باشید./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات