۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۵۸۶۰۹۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تحریم های اقتصادی سبب اقتدار بیشتر ملت ایران در جهان می شود

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران امروز به اوج اقتدار بین المللی دست یافته است، گفت: آمریکایی ها مطمئن باشند تحریم های اقتصادی آنها سبب اقتدار بیشتر ملت ایران در جهان خواهد شد.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران عصر امروز در نشستی که به منظور برنامه های دهه چهارم انقلاب برگزار شد، انقلاب اسلامی را معجزه قرن توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی در سایه وحدت و همبستگی ملت ایران به پیروزی رسیده است. 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که بزرگترین تحلیل گران غربی نیست احتمال پیروزی این نهضت را نمی دادند، افزود: اما رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم موجب شگفتی ملت های جهان شد.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی ظلم و فشار علیه این ملت را آغاز کردند، افزود: اما با وجود همه توطئه های دشمن امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت بین المللی قرار دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مبارزه با استکبار در جهان است، خاطرنشان کرد: امروز گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران در جهانی شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر در برابر همه فشارها و توطئه های دشمنان ایستادند، بیان داشت: قدرت های جهانی با وجود همه تلاش خود نتوانستند این ملت را از انقلاب و نظام دور کنند.

امام جمعه نکا با بیان این که انقلاب اسلامی همه مشکلات و بحران ها را در سایه تبعیت از ولایت و رهبری پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: هم اکنون که در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی هستیم، به وضوح می توانیم عصبانیت دشمن از پیشرفت انقلاب را مشاهده کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیروزی های اخیر انقلاب اسلامی در منطقه موجب عصبانیت دشمنان ملت ایران شده است، گفت: آنها فکر می کنند با تحریم و فشار علیه ملت ایران می توانند مانع از گسترش و جهانی شدن تفکر انقلاب اسلامی شوند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران امروز به اوج اقتدار بین المللی دست یافته است، افزود: آمریکایی ها مطمئن باشند تحریم های اقتصادی آنها موجب اقتدار بیشتر ملت ایران در جهان خواهد شد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات