۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۸۴۹۵۴
مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

نماز جمعه قرارگاه تقویت ایمان و اخلاق است

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نماز جمعه را قرارگاه‌های ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق دانست و گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کرده‌اند باید ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه به این چهار محور توجه ویژه داشته باشند.
حجت الاسلام عماد مسعودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عماد مسعودی، مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، با اشاره به جایگاه و اهمیت نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه نهاد مبارک رحمانی و ثمره خون شهدا و یادگار ماندگار امام راحل است که به‌واسطه تدابیر رهبر حکیم و عالی‌قدر به شبکه گسترده و مشعشعی برای هدایتگری سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مبدل شده است.

وی ادامه داد: در این راستا باید شکوفایی، ارتقای کیفیت و افزایش اثربخشی این تشکیلات نورانی مورد توجه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان باشد.

حجت‌الاسلام مسعودی نماز جمعه را قرارگاه‌های ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق دانست و گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کرده‌اند باید ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه به این چهار محور توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این زمینه انتظاری که از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه می‌رود این است که بسترهای لازم را برای نقش‌آفرینی شایسته امامان جمعه در حوزه‌های مختلف معنوی، فرهنگی و اجتماعی مهیا کند.

حجت‌الاسلام مسعودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکردهای جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، افزود: جوان‌گرایی و استفاده از مشورت‌ها و انتقادهایی که در فضای شورای سیاست‌گذاری صورت می‌گیرد بسیار باارزش است.

گفتنی است، در این مراسم با تقدیر از خدمات و زحمات حجت‌الاسلام حسین عابدینی در سمت مدیریت نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده به‌عنوان مدیر جدید این شورا در استان معارفه شد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات