۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۸۴۱۷۴
حجت الاسلام غلامی:

۱۳ آبان، محور اصلی مبارزه با استکبار و بیداری جوانان است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان۱۳ آبان را محور اصلی مبارزه با استکبار و بیداری جوانان خواند و گفت: حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی امروز تجلی حفظ و تقویت روحیه استکبار ستیزی است.
حجت الاسلام غلامی لرستان ۱۳آبان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت یوم الله 13 آبان بیان داشت: این روز برای همیشه تاریخ ماندگار است.

وی یوم الله 13 آبان را محور اصلی مبارزه با استکبار و بیداری جوانان عنوان کرد و افزود: دانش آموزانی که در تسخیر لانه جاسوسی حضور داشتند، مدافعان حرم امروز هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: حضور در مراسم راهپیمایی امروز و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» تجلی روحیه استکبار ستیزی و تبعیت از ولی فقیه و رهبری است.

پیام حضور در راهپیمایی 13 آبان، ایستادگی پای آرمان های انقلاب است

وی در ادامه به حضور چشمگیر آحاد مردم در کنار دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد و گفت: این حضور تجلی ایستادگی پای آرمان های انقلاب و تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموز، دانشجو، طلبه، روحانی، کسبه و بازاری و دیگر مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: مردم با این حضور اعلام می کنند که تا آخر پای انقلاب و ارزش های انقلابی می ایستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: مردم امروز با آمدن به صحنه و شرکت در راهپیمایی 13 آبان برگ زرین دیگری بر تاریخ ثبت کردند./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات