۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۸۳۷۴۴
نماینده ولی فقیه در گیلان:

تبعیت از رهبری و صیانت از انقلاب مهمترین سفارش شهدا بود

امام جمعه رشت با تأکید بر این که امروز تبعیت از رهبری، صیانت از انقلاب و همچنین حفظ حجاب ادامه راه شهدا است، گفت: شهدای عزیز همواره نسبت به این امور دغدغه و تأکید ویژه داشتند که امروز باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با خانواده شهید نظم و امنیت، «شهیدحسن پاینده» با اشاره به این که نظم و امنیت امروز کشورمان را مرهون خون های پاک این شهدا هستیم، گفت: باید راه این شهدا با قدرت ادامه پیدا کند.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود با بیان این که یاد و نام شهدا همواره در کشورمان زنده است، افزود: شهدا موجب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که برای حفظ و تقویت جایگاه انقلاب و نظام اسلامی خون های پاک بسیاری بر زمین ریخته شده است، خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند امروز شرایط کشورمان به گونه ای دیگر بود.

امام جمعه رشت با بیان این که شهدا رفتند تا پایه های دین و انقلاب مستحکم باقی بماند، تصریح کرد: روحیه ایثار و شهادت طلبی هنوز هم در جوانان غیور ایران اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان نظام در چهار دهه اخیر تلاش بسیاری برای ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشورمان انجام دادند، خاطرنشان کرد: اما جانفشانی و از خودگذشتگی های فرزندان این نظام مانع از تحقق توطئه دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که به طور حتم مردم کسانی که در راه حفظ آرامش و امنیت آنها مجاهدت می کنند دوست دارند و برای آنها ارزش و احترام بالایی قائل هستند، بیان داشت: امروز مهم ترین وظیفه ما ادامه راه شهدا است.

امام جمعه رشت با تأکید براین که امروز تبعیت از رهبری، صیانت از انقلاب و همچنین حفظ حجاب را ادامه راه شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدای عزیز همواره نسبت به این امور دغدغه و تأکید ویژه داشتند که امروز باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که شهدا برای دفاع از دین و انقلاب جان خود را طلب اخلاص قرار دادند، خاطرنشان کرد: چنین افرادی که در راه انقلاب و حفظ ارزش های دینی به شهادت رسیدند به طورحتم از یک جایگاه بسیار والایی در جامعه اسلامی برخوردار هستند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات