۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۸۳۳۱۵
حجت الاسلام آزادی خواه در گفت‌وگو با رسا:

جوانگرایی در کشور رسیدن به آ‌رمان های انقلاب را تسریع می کند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانگرایی در مدیریت کلان عامل رشد و توسعه کشور است، گفت: جوانگرایی شتاب دهنده‌ها را تقویت و عامل رسیدن سریع به آرمان‌های انقلاب می‌شود.
حجت الاسلام احد آزادی خواه

حجت الاسلام احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جوانگرایی در مدیریت کلان را عامل رشد و توسعه کشور دانست و گفت: یکی از ظرفیت‌های مدیریتی توجه به جوانگرایی برای ارتقای شاخص‌ها است.

وی توجه به جوانان را سنتی ماندگار از دوران رسول اکرم(ص) بیان کرد و ادامه داد: پویایی، نشاط، شادابی و انگیزه بالا در وجود جوان است؛ بنابراین اگر ما بخواهیم شتاب دهنده‌های کشور تقویت شود و رو به رشد و تعالی باشد و بتوانیم به آرمان‌های انقلاب دست یابیم باید به استفاده از پتانسیل و ظرفیت جوانی در بخش مدیریتی و سطوح مختلف کشور توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام آزادی خواه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان عالی‌ترین مقام در حال انجام این مهم هستند و دولت نیز باید از این ظرفیت نهایت استفاده و بهره را داشته باشد. اگر در هیات وزیران از ظرفیت جوانی  استفاده شود به طور قطع در سرعت رو به رشد انقلاب تاثیر مطلوبی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره دلیل بی توجهی مسوولان به ظرفیت جوان، عنوان کرد: متاسفانه اعتماد به جوانی تا حدودی در کشور ضعیف است از این رو می‌طلبد در واگذاری مسؤولیت‌ها و مدیریت‌ها به جوانان اعتماد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوان عنصری است که تجربه کاری ندارد اما توان کاری دارد این اعتماد باید تقویت شود چرا که توجه به نشاط و توان جوانی می‌تواند تجربه کم را جبران کند./813/ت۳۰۳/ق

ارسال نظرات