۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۲۷۵۴
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

جنایت های آمریکا با حمایت سازمان های بین المللی صورت می گیرد

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: جنایت های آمریکا با حمایت سازمان های بین المللی و اتحادیه اروپا و تحت عنوان تروریسم بین المللی صورت می گیرد.
برگزاری همایش کشتار مردم اهواز «نماد حقوق بشر آمریکایی» در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، عصر امروز در همایش ملی حادثه تروریستی اهواز«نماد حقوق بشر آمریکایی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این برنامه که از سوی سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی و دفتر سیاسی حوزه های علمیه برگزار شده هدف محکومیت اقدام تروریستی اذناب آمریکا در ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان عنوان داشت: هدف دیگر برگزاری همایش رساندن ندای مظلومیت از طرف مردم خوزستان به همگان است تا جهانیان بدانند که جمهوری اسلامی نه تنها تروریسم نیست بلکه در معرض تروریسم قرار دارد.

این مقام مسؤول گفت: تروریسم اصلی آمریکا و اذنابش است که امروزه جهان را به آشوب کشانده و مردم منطقه را به خون آغشته کردند و باید چنین جنایت هایی را جهانیان محکوم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور با بیان اینکه جنایت های آمریکا تحت عنوان تروریسم بین المللی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: آمریکا به عنوان یک قلدر مستکبر با حمایت سازمان های بین المللی و اتحادیه اروپا چنین جنایت هایی را مرتکب می شود.

وی بیان داشت: جا دارد در سراسر دنیا برای محکومیت جنایت های ددمنشانه و سفاکانه که تنها از چنگال های خونین آمریکا و دوستانش بر می آید، اقدامی صورت گیرد./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات