۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۸۲۱۲۰
سردار نقدی:

موشک های سپاه نتیجه جهاد علمی جوانان است

سردار نقدی گفت: در عملیات اخیر که سپاه جواب تروریست‌ها را با موشک داد، دنیا حیرت زده شد و این نتیجه جهاد علمی بود و این جهاد ما را به عظمت رسانده است.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانشجو و اساتید خراسان جنوبی اظهار داشت: شهدا راه امام حسین(ع) را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا تنها یک تشریفات، مراسم و عزاداری برای شهدا نیست بلکه یک برنامه عاشقانه است، گفت: کنگره شهدا زانو زدن در مکتب عشق است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خراسان جنوبی 61 دانشجوی شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است و این شهدا از میان هزاران دانشجویی که از سراسر کشور در عرصه جهاد حضور یافتند، به شهادت رسیدند.

سردار نقدی تصریح کرد: دانشمندان ما به برکت اسلام ناب محمدی(ص) جایگاه و منزلتی در جهان پیدا کردند که نماد این شهدا هستند.

وی با بیان اینکه دانشجویان و دانشمندان کشور در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بالنده و چشم‌گیری داشتند، ادامه داد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس تمام ابرقدرت‌ها در مقابل ایران اسلامی قرار داشتند و هر کدام از قدرت‌ها تروریست‌ها را به جان ملت انداختند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌ها بی پناه بود و در مقابل حجم بسیاری از توطئه‌های دشمنان قرار داشتیم، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که در این جنگ هشت ساله پرچم مبارزه با تروریست‌ها را برداشتند در قدم اول دانشجویان بودند.

سردار نقدی با بیان اینکه دانشجویان در مقابل کودتاها قد علم کردند، افزود: دانشجویان در یک عملیات معجزه‌آسایی بر تمام دستگاه‌های جاسوسی غلبه کردند.

وی اظهار کرد: بعد از جنگ دفاع مقدس با عقب ماندگی‌های بسیاری مواجه بودیم و فقر همه جا را فرا گرفته بود از این رو لازم بود تحولی در روستاها و شهرها ایجاد شود بنابراین جوانان درخواست کردند فرمانی برای تحول در روستاها صادر شود و دانشجویان جهاد سازندگی را بنا گذاشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عملیات اخیر که سپاه جواب تروریست‌ها را با موشک داد، دنیا حیرت زده شد و این نتیجه جهاد علمی بود و این جهاد ما را به عظمت رسانده است.

سردار نقدی اذعان داشت: آن چیزی که ما از مکتب شهدا یاد گرفتیم و جوانان را به عزت و عظمت رسانده آن مکتب اسلام ناب محمدی(ص)، تولی و تبری و خودباوری است.

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی با مشکل جدی تهاجم اقتصادی و تهاجم روانی مواجه است و این مشکل، ساده‌ترین مشکلی است که تاکنون انقلاب اسلامی با آن مواجه شده است چرا که روزی جوانان با دستان خالی در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادند اما امروز دست ما در تهاجم اقتصادی پر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در اقتصاد که مشکل امروز کشور است دستان ما خالی نیست، یک اقتصاد پویا و با نشاط نیاز به مواد اولیه، نیروی انسانی، علم و فناوری، نقدینگی و بازار می‌خواهد که تمام این موارد را ایران اسلامی دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه هزاران اختراع ثبت شده و ثبت نشده در کشور وجود دارد، بیان کرد: در حال حاضر با کمبود نقدینگی مواجه نیستیم از این رو آسان‌ترین مشکلی که پیش روی انقلاب قرار گرفته همین مشکل اقتصادی است.

وی افزود: دانشجویان باید پرچم استفاده از ظرفیت‌های داخلی، دفاع از تولید ملی و مبارزه با واردات بی رویه را به دست بگیرند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات