۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۸۱۶۶۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

منافع ملی را فدای آرمان‌های حزبی و شخصی نکنیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید جناح بازی‌ها را کنار بگذاریم و منافع ملی را فدای آرمان‌های شخصی نکنیم.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران اجلاسیه شهدای اساتید و دانشجوی استان اظهار داشت: هماهنگی و وحدت بسیاری در اجرای اینگونه برنامه‌ها در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان ظرفیت مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تبیین جایگاه شهادت است، گفت: فرهنگ شهدا در اینگونه جلسات باید ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از افراد در جامعه توقعات بالایی دارند، افزود: این توقعات اضافی زمانی ایجاد می‌شود که ارزش‌های اسلام را کنار بگذاریم و تنها به فکر رقابت با همدیگر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه برخی به هر قیمتی که شده می‌خواهند رقیب خود را از میدان بیرون کنند، تصریح کرد: باید این جناح بازی‌ها را کنار بگذاریم و منافع ملی را فدای آرمان‌های شخصی نکنیم.

وی ادامه داد: اگر همه در جامعه دست به دست هم دهند و از منافع ملی دفاع کنند بسیاری از مشکلات کنونی رفع خواهد شد از این رو گروه‌گرایی‌ها کنار گذاشته شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای رشد جامعه و ترویج اهداف شهدا به بیان واقعیت‌ها پرداخته شود و کرامات شهدا جمع‌آوری شده و به صورت مستقل در کتابی چاپ شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها مربوط به ملت ایران نیست بلکه مربوط به تمام آزادی‌خواهان جهان است و هر کسی که عدالت‌خواهی را می‌خواهد باید به دنبال انقلاب و آرمان‌های شهدا برود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات