۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۸۱۱۴۳
آیت الله علوی گرگانی خواستار شد؛

لزوم تشکیل اتاق فکری برای تأمین و بررسی محتوای برنامه های صداوسیما

حضرت آیت الله علوی با اشاره به دایره اثرگذاری صداوسیما در جامعه گفت: باید اتاق فکری وجود داشته باشد که محتوای برنامه های صداوسیما را مورد بررسی قرار دهد تا منطبق بر آموزه های دینی و انقلابی باشد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار رییس مرکز پژوهش های اسلامی سازمان صداوسیما با بیان این که مناصب باید در اختیار اهل آن باشد، گفت: مسؤولیت ها بار سنگینی بر دوش مسؤولان است که باید حق آن را ادا و به مردم خدمت کرد.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام درباره اهمیت کار صداوسیما افزود: حضرت امام فرمودند صداوسیما دانشگاهی بزرگ است، اگر بتوانیم صداوسیما را در مسیر هدف خود آماده کنیم موفقیت بزرگی به دست خواهیم آورد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به دایره اثرگذاری صداوسیما در جامعه اظهار داشت: باید اتاق فکری وجود داشته باشد تا محتوای برنامه های صداوسیما را مورد بررسی قرار دهد تا منطبق بر آموزه های دینی و انقلابی باشد.

وی ادامه داد: باید مراقبت کرد که چیزی از صداوسیما پخش نشود که با اهداف نظام اسلامی منافات داشته باشد، هدف باید رضایت الهی باشد و مراقب بود تا خلاف آن واقع نشود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی برنامه عظیم اربعین را مانور اقتدار مکتب اهل بیت(ع) در جهان دانست و با اشاره به اثرات جهانی این برنامه، بر لزوم تهیه برنامه های رسانه ای متناسب با این ایام تأکید کرد.

وی عنوان کرد: باید تلاش و همت کرد تا مرکز رسانه ای جمهوری اسلامی بر مبنای رضایت الهی باشد که در این صورت اثرات آن را بیشتر در داخل و خارج خواهیم دید.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باید به گونه ای رفتار کنیم که ارزش ها حفظ شده و اجازه ندهیم که دشمن ورود کند، باید مبادی اخلاقی در برنامه ای رسانه ای مد نظر باشد چرا که اثر خود را در جامعه خواهد گذاشت./1323/

ارسال نظرات