۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۸۰۶۲۸
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

بصیرت بخشی به مردم راه مقابله با توطئه های دشمنان است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تلاش دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان برای جدایی این قشر از نظام، گفت: بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه راه مقابله با دسیسه ها و خنثی سازی توطئه های دشمنان است.
نصرت الله لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ظهر امروز در همایش شورای سیاست گذاری و راهبردی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: تبلیغ و انجام فعالیت های تبلیغی به موقع و مؤثر راه مقابله با هجمه های دشمنان است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای به گمراهی کشاندن نسل جوان افزود: باید برای پیشگیری از توطئه های دشمن تلاش کرده و در مقابل آن ایستادگی کنیم.

لطفی بر ضرورت شناخت دشمن، شناسایی توطئه های آن و آمادگی در برابر دشمن در جامعه امروز تأکید کرد و اظهار داشت: امروزه نظام سلطه با محوریت آمریکا جنگ هوشمندانه ای را علیه کشور به راه انداخته و امید مردم را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به وجود بیش از 300 شبکه ماهواره ای فارسی زبان و فضای مجازی خاطرنشان کرد: این آمار  تهدیدی برای نسل جوان جامعه امروز تلقی می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به متفاوت بودن دسیسه های دشمنان بیان کرد: آمریکایی ها معتقد هستند که در 39 سال گذشته هر اقدامی علیه ایران بی نتیجه بوده و برخورد نظامی جوابگو نخواهد بود و امروز دشمن به دنبال جدایی مردم و حکومت است.

وی بر ضرورت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم و تلاش در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: با تلاش در راستای رفع کاستی ها در جامعه امروز باید اعتماد مردم را افزایش داد و با تبیین دستاوردهای نظام در برابر هجمه های دشمن ایستادگی کرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات