۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۷۸۰۲۹
با محوریت آشنایی با وقف؛

همایش علمای شهرستان شهریار برگزار شد

همایش علمای شهرستان شهریار با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از روحانیون و مبلغان شهریار و حومه در محل مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد.
ابوالفضل حسین آبادی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریار

به گزارش خبرگزاری رسا، ابوالفضل حسین آبادی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریار در مورد فعالیت های آن مجموعه در ایام محرم، اظهار داشت: در این ایام شهرستان شهریار هم همچون جای جای ایران اسلامی عزای امام حسین(ع) اقامه می شود. یکی از برنامه های اداره اوقاف شهریار، همایش علمای شهرستان شهریار بود که با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از روحانیون و مبلغان شهریار و حومه در محل مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد.

وی در همین راستا افزود: در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه آغاز شد، پیرامون دو محور آشنایی با وقف و اوقاف و همچنین توصیه مراجع معظم درباره این سنت حسنه بحث و تبادل نظر شد.

حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سالمی، امام جمعه این شهرستان به بیان فرهنگ عاشورا و روح آزادگی ازنگاه اما حسین(ع) پرداخت و همچنین در این ایام برنامه هایی همچون بصیرت عاشورایی و نوگلان حسینی و سوگواره زینبی در امامزادگان این شهرستان برگزار خواهد شد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات