۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۷۶۰۳۸
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

هم افزایی بین تبلیغ سنتی و مدرن ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تاکید بر اینکه باید بین تبلیغ سنتی و مدرن هم افزایی ایجاد شود، گفت: متاسفانه در حال حاضر امر تبلیغ مهجور شده در حالی که امامان ما مبلغان دین بودند بنابراین امروز امر تبلیغ خود نیاز به تبلیغ دارد.
حجت الاسلام محمد قمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه هنری گفت: ما همه مدیون شهدایی همچون شهید باهنر و حقانی خادمان این سازمان هستیم.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب امام راحل نهادهایی همچون تبلیغات اسلامی را پایه گذاری کردند تا برای پیشرفت انقلاب سودمند باشند؛ مهمترین رسالت این نهاد ابلاغ اسلام ناب محمدی و رفع غبار از جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد خود قرار دارد، ابزار کرد: در حال حاضر انقلاب اسلامی در آستانه یک جهش بزرگ است از همین رو هجمه‌های دشمنان نیز گسترده شده تا به انقلاب ضربه بزنند بنابراین باید هوشیار باشیم تا از مخاطره پیش رو را به سلامت عبور کنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نابودی اسرائیل افق روشنی است که در پیش رو داریم، اظهار داشت: امروز لازم است همه سازمانها و نهادها با عزم و اراده‌ای ملی به تبیین و عرضه اسلام ناب محمدی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تبیلغ تنها وظیفه روحانیان و طلاب نیست، عنوان کرد: همه مردم مسلمان باید خودشان را مبلغ دین الهی بدانند و با تلاش و ایده‌های نو بین تبلیغ سنتی و مدرن هم افزایی ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: متاسفانه امروز امر تبلیغ مهجور شده در حالی که امامان ما مبلغان دین بودند بنابراین امروز امر تبلیغ خود نیاز به تبلیغ دارد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تشکر از فعالیت‌های بی شائبه آقای خاموشی، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات با مدیریت وی به رشد و توسعه قابل توجهی دست یافت و خدمات فراوانی در این عرصه انجام گرفت./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات