۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۵۷۶۰۳۲
امام جمعه شیروان:

دستاوردهای انقلاب و نظام برای مردم تبیین شود

امام جمعه شیروان با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امسال باید دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به‌صورت ویژه برای اقشار مختلف مردم تشریح و تبیین شود.
حجت الاسلام کوثری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان، امروز در دیدار شماری از مسؤولان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: نام شهیدان عزیز نه‌تنها در ذهن مردمی که آن زمان را درک کردند بلکه در ذهن جوانان امروزی و مردم ایران هم ماندگار شد و اگرچه دوران خدمت آن‌ها بسیار کوتاه بود اما در اذهان مردم یادگار ماند.

وی افزود: این شهیدان بزرگوار هرگز فراموش نخواهد شد و در عین حال کسانی که با نام دولتمرد خدمتگزار و حلقه‌به‌گوش غرب هستند و در پناه غربیان آرمیده‌اند نیز قطعاً از ذهن مردم محو نخواهند شد و مردم به عنوان خائن آن‌ها را در ذهن تاریخی خود ثبت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام کوثری در ادامه افزود: بهبود تولید، تعدیل توزیع، اعتدال در مالکیت و تناسب و توازن در مصرف چهار اصل اساسی است که اسلام برای تأمین معیشت پایدار و کمال آفرین ترسیم کرده است.

وی تصریح کرد: با وجود این امروز می‌بینیم در جامعه ما متأسفانه عده‌ای به دنبال مقام و پول و خوش‌گذرانی هستند؛ اما باید بدانند که رستگار نمی‌شوند و خداوند بر آن‌ها بلا نازل می‌کند.

حجت‌الاسلام کوثری با بیان اینکه گران‌فروشی و احتکار کمک کردن به دشمن است، گفت: برخی در کشور دست به گران‌فروشی و احتکار زده‌اند و این اقدام کمک کردن به دشمن و ضربه به پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر همت بیشتر به‌منظور معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب به مردم تأکید کرد و افزود: در دوران ستم‌شاهی کشورهای غربی در عزل و نصب شاه نقش مهمی داشتند و مردم هیچ‌گونه حقی در انتخاب شاه نداشتند به‌گونه‌ای که در آن دوران بخش‌های از شمال و جنوب کشور به اجانب تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: اما در هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه شرق و غرب علیه ایران صف‌آرایی کرده بودند هیچ‌گونه آسیبی به مرزهای ایران اسلامی نرسید و از ابتدای انقلاب هم ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شوند که همه این‌ها از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات