۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۷۴۸۶۸
شاهوردی خبر داد؛

برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه بانوان در مدرسه علمیه بنت الرسول

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان خبر داد و گفت: شرکت برای عموم آزاد است.
کارگاه آموزشی

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره های آموزشی با محوریت سبک زندگی و تربیت فرزندان به میزبانی مدرسه علمیه خواهران این شهرستان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را ارتقای سطح م دانش و مهارت های زندگی ویژه دختران و بانوان عنوان کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت خواهران مبلغ در این کارگاه ها تلاش می شود سبک زندگی اسلامی ایرانی نهادینه شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر ادامه داد: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی مهم ترین عامل در تحکیم بخشی به کانون خانواده ها و مقابله با سبک زندگی غربی و آسیب های اجتماعی است.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت در این کارگاه ها برای عموم آزاد است، اظهار داشت: هدف از این مهم روشنگری بین بانوان جامعه و تبیین ارزش های دینی و اسلامی در کانون خانواده ها است.

شاهوردی با اشاره به حضور فعال خواهران مبلغ در این کارگاه های آموزشی بیان داشت: در این ایام تلاش می شود با بهره گیری از ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغ گام های مؤثری در راستای روشنگری و بصیرت بخشی در جمع بانوان انجام شود و جلوی رواج ناهنجاری های اجتماعی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه کانون خانواده ها مورد هدف دشمنان در جبهه جنگ نرم قرار دارد، اظهار داشت: روشنگری و مصون سازی این نهاد مقدس عامل مهم برای خنثی سازی هجمه های فرهنگی است./۹۴۵۱//۳۰۳/خ

ارسال نظرات