۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۷۴۷۰۹
امام جمعه بابلسر:

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی مهمترین خواسته مردم است

امام جمعه بابلسر، برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلال گران اقتصادی را مهمترین خواسته امروز مردم دانست و گفت: همان طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند مسؤولان باید به طور کاملاً قانونی و با قاطعیت با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی این شهرستان برگزار شد به وضعیت امروز کشور در حوزه اقتصادی اشاره کرد و شرایط به وجود آمده را نتیجه بی تدبیری برخی مسؤولان عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مردم امروز با مشکلات بسیاری در حوزه اقتصادی مواجه هستند، افزود: مهم ترین مطالبه امروز مردم از مسؤولان رفع سریع مشکلات و بازگشت آرامش اقتصادی به کشور است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که مردم ما لایق بهترین ها هستند و نباید در فشارهای اقتصادی باشند، تصریح کرد: مشکلاتی که امروز ما در حوزه اقتصادی داریم به دلیل عدم مدیریت و برنامه ریزی صحیح مسؤولان در این بخش است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مشکلات اقتصادی امروز کشور خارجی نیست و مربوط به مدیریت های داخلی است، خاطرنشان کرد: مسؤولان نباید این مشکلات اقتصادی را تنها به تحریم ها و رفتارهای غربی ها ارتباط دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می توانیم به راحتی از مشکلات عبور کنیم، تصریح کرد: اگر کشورمان در چهار دهه اخیر از همه بحران ها و مشکلات عبور کرده به دلیل حاکم بودن تفکر انقلابی در کشور است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که ذلت و بدبختی محصول وابستگی به بیرون است، خاطرنشان کرد: کشوری همچون ایران اسلامی باید با بهره گیری از ظرفیت های داخلی خود از وابستگی به دیگر کشورها دور بماند.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که دشمنان به دنبال وابستگی کشورمان به غرب هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با هدف قطع وابستگی به غرب و استقلال پایه گذاری شده است و امروز نیز با همان آرمان های انقلاب مورد توجه مسؤولان کشورمان قرار گیرد.

وی با تأکید براین که تجربه ثابت کرده با تکیه به غرب نمی توان کشور را اداره کرد، گفت: کشور را باید بر اساس ظرفیت و توانمندی های داخلی اداره کرد و راه پیشرفت و توسعه کشور نیز همین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا در دوره جدید و پس از شکست های متعدد از ایران اسلامی در عرصه های مختلف تلاش می کند تا با فشارهای اقتصادی زمینه ایجاد التهاب و تشنج در داخل کشور را فراهم کند، افزود: جنگ امروز بیش از آن که اقتصادی باشد روانی است و نیازمند به اقدام متقابل ما دارد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که مردم ما باید هوشیارتر باشند و فریب جنگ روانی و تبلیغات دروغین دشمن را نخورند، تصریح کرد: بیش از 90 درصد مشکلات اقتصادی که امروز مردم ما با آن دست و پنجه نرم می کنند به دلیل مدیریت نادرست در کشور است.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که دولت باید در تیم اقتصادی خود تجدید نظر کند، افزود: تیمی که امروز در حوزه اقتصادی مشغول فعالیت هستند متأسفانه نتوانستند در برابر جنگ روانی که آمریکا آغاز کرده مدیریت صحیحی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلال گران اقتصادی را مهمترین خواسته امروز مردم دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند مسؤولان باید به طور کاملاً قانونی و با قاطعیت با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مسؤولان قوه قضائیه مطالبه به حق مردم در شناسایی و برخورد جدی وقاطع بامفسدان اقتصادی را رسیدگی کنند، گفت: مفسدان اقتصادی به واقع تروریست اقتصادی هستند.

وی با تأکید بر این که برای ثبات اقتصادی و بازار باید نظارت جدی و مستمر و برخوردهای قاطع صورت گیرد، افزود: البته در روزهای اخیر جدیت بیشتری از طرف مسؤولان و دستگاه قضایی در برخورد با عوامل مشکلات بودیم و امیدواریم روز به رور شاهد این پیشرفت باشیم.

امام جمعه بابلسر بابیان این که مردم از ابتدای انقلاب تاکنون پشتوانه و حامی نظام بوده و هستند، افزود: در شرایط کنونی که دشمنان از وضعیت موجود قصد سوءاستفاده دارند؛ باید با مفسدان اقتصادی هر چه سریعتر برخرود جدی و قاطع صورت بگیرد تا چشم طمع دشمنان از این نظام مقدس قطع شود./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات