۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۵۷۳۱۸۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

دشمن با اخبار دروغین به دنبال بر هم زدن آرامش عمومی جامعه است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه اخبار دروغین و غیر واقعی بسیاری در جامعه فراگیر می شود، گفت: این مطالب ضد و نقیض آرامش و امید را در داخل کشور بر هم می زند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا بر ضرورت هماهنگی و تعامل بیشتر مسؤولان بخش های مختلف به منظور کاهش دغدغه های عمومی تأکید کرد.

وی با بیان این که دشمن با جنگ روانی و تبلیغات دروغین تلاش می کند فضای عمومی جامعه را به سمت تشنج و التهاب داخلی پیش ببرد، افزود: باید برای مقابله با این جنگ روانی دشمن برنامه ریزی جدی تری صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به این که متأسفانه اخبار دروغین و غیر واقعی بسیاری در جامعه فراگیر می شود، خاطرنشان کرد: این مطالب ضد و نقیض آرامش و امید را در داخل کشور بر هم می زند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم و مسؤولان باید دست به دست هم دهند تا از این شرایط به سلامت عبور کنند، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها در داخل هم صدا با دشمن تلاش می کنند با از بین بردن امید و آرامش در جامعه، بستر نارضایتی های عمومی را در میان فراهم کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که در هر مقطعی که وحدت و همبستگی ملی در کشور حاکم بود دشمن از مواضع خود علیه ملت ما عقب نشینی کرده است، افزود: مسؤولان کشورمان باید با اقتدار از مواضع به حق این نظام در برابر زیاده خواهی های دشمن دفاع کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که هر گونه احساس ضعف در برابر دشمن، آنها را گستاخ تر خواهد کرد، بیان داشت: نباید در برابر زورگویی های دشمن برخوردی منفعلانه داشته باشیم بلکه باید با قدرت از حق خود دفاع کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سخنان رییس جمهور محترم در پاسخ به حرف های نسنجیده و زیاده خواهانه آمریکایی ها بسیار ارزشمند بوده است، خاطرنشان کرد: از این پس نیز انتظار چنین برخورد قاطعانه ای از مسؤولان ارشد کشورمان در برابر غربی ها داریم.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که آمریکایی ها باید بدانند که با ملت ایران نمی توان با زبان تهدید و تحریم سخن گفت، تصریح کرد: این مردم دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی کهن و الگوی بسیاری از ملت های جهان هستند و باید با این ملت با احترام سخن گفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی اجازه سوء استفاده به هیچ کشوری را نخواهد داد، تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که ایران امروز با ایران چهل سال قبل بسیار متفاوت است و این مردم دیگر سلطه و دخالت آمریکایی ها را به هیچ عنوان نخواهند پذیرفت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی فرصتی برای بریده شدن دستان مداخله جویانه آمریکایی ها از منافع ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: این انقلاب عظیم، استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که تحریم و تهدید نمی تواند مانع از تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی شود، بیان داشت: دولتمردان آمریکایی باید به ادبیات کابویی و قرون وسطایی خود در برابر ملت با فرهنگ و تمدن ایران اسلامی پایان دهند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که امروز مردم ما از مسؤولان کشور مطالباتی دارند که کاملاً به حق و قانونی است، خاطرنشان کرد: مسؤولان و مدیران کشور باید به گونه تدبیر کنند که از فشارهای اقتصادی در داخل کشور کاسته شود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که در حال حاضر مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی و کاهش تورم است، تصریح کرد: متأسفانه مشکلات اقتصادی موجب ناراحتی و نارضایتی بخشی از مردم از عملکرد مسؤولان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند، گفت: حرکت در مسیری که رهبری تعیین می کنند از بسیاری از مشکلات کاسته و کشور را در مسیر آرامش قرار خواهد داد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات