۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۶۹۶۷۵

سرپرست جدید اداره کل صیانت جامعه‌الزهرا معرفی شد

حجت‌الاسلام رحمتی در حکمی به عنوان سرپرست اداره کل صیانت جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) منصوب شد.
 سرپرست جدید اداره کل صیانت جامعه‌الزهرا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در حکمی حجت الاسلام محمدجواد رحمتی را به عنوان سرپرست اداره کل صیانت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

 برادر بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رحمتی (زیدعزّه)

 براساس شایستگی‌های اخلاقی و مراتب تعهد و تدیّن و تجربیات ارزشمند کاری، جنابعالی را به عنوان سرپرست ادارۀ کل صیانت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منصوب می نمایم.

صیانت از مجموعه بنیان‌گذاری شده توسط معمار بزرگ انقلاب امام خمینی(ره) و تجربه موفق چندین دهه مجموعه فاخر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حاصل تلاش‌های همه اساتید، کارمندان، طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان و دیگر همکاران، وظیفه سترگ و بار سنگینی است که جز با توکل بر خدای مهربان و استعانت از ذات اقدس او و توسل به ذیل عنایت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها میسر نخواهد شد. در انجام این وظیفه سترگ تعامل اخلاق‌مدارانه و رعایت حرمت افراد و حفظ شئون خاصه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شرط موفقیت است.

امید است در دوران مدیریت جنابعالی صیانت از جایگاه ارجمند نیروی انسانی و تحفظ بر اماکن و اسناد و اسرار سازمانی و ایجاد و گسترش امنیت و آرامش روانی  شایسته این مجموعه، با استفاده از همه تجربیات و امکانات به بهترین وجه میّسر شود و این مجموعه در استمرار حرکت سرافراز پیشین در مسیر اهداف اسلام عزیز، تشیع گرانقدر و انقلاب شکوهمند اسلامی هرچه موثرتر و موفق‌تر حرکت کند ان‌شااللّه.

شایسته است مراتب تشکر و تقدیر خود را از تلاش های ارجمند حجت الاسلام والمسلمین آقای علیخانی در مدت تصدی پست سرپرست اداره کل صیانت ابراز دارم.  توفیق و سلامتی ایشان و سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت از خدای مهربان خواستارم.

سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

/۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات