۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۶۹۱۱۳
صبح امروز صورت گرفت؛

سفر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مناطق صعب العبور شهرستان اردل

امام جمعه شهرکرد، صبح امروز جهت بازدید از مناطق محروم و صعب العبور دهستان دیناران شهرستان اردل به همراه مسؤولان ارشد این استان راهی سفر شد تا مشکلات این منطقه از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.
سفر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز جهت بازدید از مناطق محروم و صعب العبور دهستان دیناران شهرستان اردل به همراه مسؤولان ارشد این استان راهی سفر شد تا مشکلات این منطقه از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد در بدو این سفر با اشاره به اینکه حضور در مناطق محروم استان و بررسی مشکلات آنها را وظیفه ذاتی خود می دانم، افزود: متأسفانه بسیاری از مناطق روستایی و حتی شهری این استان در محرومیت به سر می برند که باید مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در سالهای پس از انقلاب اقدامات ارزنده ای در راستای رفع محرومیت مناطق روستایی این استان صورت گرفته که با دوران قبل از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: خدمات خوبی در این سالها صورت گرفته اما از آنجایی که محرومیت بسیار است، هنوز نتوانسته ایم چهره این مناطق را تغییر دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه 40 سال از عمر انقلاب می گذرد و محروم بودن بسیاری از مناطق روستایی از ابتدایی ترین خدمات برازنده نظام اسلامی نیست، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از روستاهای این استان دارای راه ارتباطی نیستند و از راه های مال رو قدیم استفاده می کنند که این به هیچ عنوان شایسته انقلاب نیست.

وی با تأکید بر اینکه باید با همدلی و اتحاد به فکر رفع مشکلات مردم باشیم و این مهمترین رسالت امروز ما است، ابراز کرد: ما خودمان را نسبت به این مسائل مسؤول می دانیم؛ اگر چه وظیفه اجرایی نداریم و کار اجرایی بر عهده ما نیست اما فضاسازی و کارهای فرهنگی بر عهده مان است که از خدای متعال می خواهیم در این جهت موفق بشویم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه اعتبارات استانی جوابگوی رفع محرومیت از چهره استان نیست، تصریح کرد: باید مسؤولان ارشد استان به فکر جذب اعتبارات ویژه از کشور باشند و این خواسته همه مردم است.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین نکونام در این سفر از روستاهای محروم بادره، دهدلی، لیمه، زرد لیمه، دماب، هوفل و شترخوس بازدید خواهند کرد و استاندار و برخی از مدیران کل نیز ایشان را همراهی خواهند کرد./9457/پ203/ب1

ارسال نظرات