۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۶۵۵۶۹
امام جمعه کرمان:

رفتار و کردار انسان باید متناسب با دستورات خدا باشد

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که رفتار و کردار انسان باید متناسب با دستورات خدا باشد، گفت: حفظ زبان از تهمت و دورغ باید سرلوحه مردم در زندگی باشد.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز عصر در حسینیه ثارالله کرمان، گفت: انسان ها ملاک زندگی خود را عمل به واجبات و ترک محرمات قرار دهند.

وی افزود: آن چه که در قیامت، خداوند از انسان ها می خواهد نامه اعمال خوب بوده که انسان ها باید در دنیا توشه خوبی را برای آخرت آماده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که تقوا به زندگی انسان ها جایگاه خاصی می دهد، خاطرنشان کرد: مسلمان واقعی کسی است که ظاهر و باطن یکسانی داشته باشند.

وی ابراز داشت: عمل به قرآن را مردم در زندگی خود برنامه ریزی کنند و زمانی که قرآن می خوانند به معنی آن توجه کنند تا بدانند که دستور خدا چیست.

امام جمعه کرمان با بیان این که رفتار و کردار انسان مسلمان باید متناسب با دستورات خدا باشد، اظهار داشت: حفظ زبان از تهمت و دورغ باید سرلوحه مردم در زندگی باشد تا زندگی شاد و دور از گناه داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به این که دوری از گناه رمز موفقیت در زندگی است، گفت: زمانی زندگی انسان در مسیر صحیح قرار می گیرد که از گناه دوری و به دستورات خدا عمل کند./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات