۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۶۴۹۷۳
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

مدیریت جدید آمریکا به اصول بین المللی پایبند نیست

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: آمریکا با مدیریت جدید ترامپ به اصول بین المللی پایبندی ندارد.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با محكوميت انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس اظهار داشت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده اعتقاد دارم و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس تسریع کننده تحقق چنین فرمایشی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه غده سرطانی با چنین اقدامی از جغرافیای جهان به ویژه جهان اسلام محو خواهد شد، افزود: این اقدام عواطف انقلابی جهانیان را تحریک می کند و صحت صدق چنین گفتاری تجمعات بی شمار در سراسر جهان، فراخوان سفرای برخی کشور ها از رژیم صهیونیستی و فوران خون جدید جوانان فلسطینی به ویژه اهالی غزه است.

این مقام مسؤول با اشاره به زخمی شدن بیش از سه هزار فلسطینی در طی اعتراضات صورت گرفته انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: محو صهیونیسم و پیش بینی رهبر معظم انقلاب در آینده نه چندان دور تحقق خواهد یافت؛ چنان که فرمایشات امام و رهبری درباره عدم اعتماد به آمریکا نیز در حال اثبات است.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: اعتماد به آمریکا در واقع اعتماد به گرگ است و در صورتی که یک لحظه غفلت شود، طعمه چنین کشوری خواهیم شد؛ از این رو کشورهای اسلامی باید هوشیار بوده و از اعتماد به چنین گرگی پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای جهان به ویژه اسلامی؛ آمریکا را شناخته و بدانند قابل اعتماد نیست و آمریکا با مدیریت جدید ترامپ به اصول بین المللی پایبندی ندارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان انتقال سفارت آمریکا به قدس را بی احترامی و کج دهنی به کشورهای اسلامی به ویژه گاوهای شیردهی است که ترامپ به دوشیدن آنها می پردازد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات