۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۶۳۴۶۹
حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی خبرداد؛

کمک بیش از ۶۰ میلیارد تومانی مردم به زلزله زدگان کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در هلال احمر از کمک بیش از ۶۰ میلیارد تومانی مردم به زلزله زدگان کرمانشاه و صرف این مبلغ برای افراد زلزله زده خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین میر معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر حجت الاسلام والمسلمین میر معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین میرمعزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با گرامیداشت ایام نیمه شعبان گفت: انتظار به معنای آماده ساختن جامعه برای ظهور است که اگر جامعه آماده نباشد ظهور تحقق پیدا نمی کند.

وی افزود: امام زمان(عج) با ظهور خود جامعه را پر از عدالت و عقول انسان را کامل می کند، اگر می خواهیم جهان را آماده ظهور کنیم باید پیام آور اسلام بشر دوست باشیم، اسلام برای نجات و رستگاری انسان ها آمده است و این ندای صلح و صفا باید در جهان گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی با بیان این که امروزه بسیاری ادعای نجات انسان ها را دارند اما بهترین ندا برای انسان هایی است که خالصانه ایمان به خدا دارند و فعالیت می کنند، اظهار داشت: هلال احمر 4 هدف دارد که شامل تسکین دادن درد و رنج بشر، گرامیداشت انسان ها بدون نگاه به نژاد و قومیت، تأمین سلامت زندگی انسان ها و برقراری صلح و دوستی می شود.

وی ادامه داد: در پرتو زندگی سالم حیات طیبه ایجاد می شود، هلال احمر زندگی و سلامت زندگی را ندا می دهد و به انسان ها می گوید که به در کنار یکدیگر بدون تعدی زندگی کنند، جمعیت هلال احمر در ایران 95 سال در ایران و بیش از 170 سال در جهان عمر دارد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر با بیان این که سازمان هلال احمر در ایران بسیار پویا و پر فعالیت است، ابراز داشت: این سازمان مردم محور است و خود مردم این سازمان را تشکیل داده و سازماندهی کرده اند، سازمان هلال احمر جوان محور است و جوانان حضور بیش از یک میلیونی دارند.

وی عنوان کرد: هلال احمر سازمانی کارمندی نیست بلکه به صورت داوطلبانه خدمت بی منت می کند، این سازمان رویکرد فرهنگی دارد و 27 عنوان فرهنگی در هلال احمر فعالیت دارند؛ جمعیت هلال احمر با فداکاری و ایثارگری در هر جا که حادثه ای رخ داده بی منت برای نجات جان انسان ها اقدام کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی خاطرنشان کرد: سازمان هلال احمر مورد اعتماد مردم است، در زلزله کرمانشاه مردم با اعطای مال خود بیش از 60 میلیارد تومان کمک کردند که برای زلزله زدگان صرف شده است، قرار گرفتن بین مردم و نیازمندان مهم ترین محور کاری هلال احمر است؛ متأسفانه مردم آنگونه که باید و شاید هلال احمر را نمی شناسند که باید برای جامعه تبیین کرد./1323/

ارسال نظرات