۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۵۶۲۲۸۷

رییس جمهور وارد تبریز شد

حجت الاسلام والمسلمین روحانی برای حضور در جمع مردم استان آذربایجان‌شرقی وارد فرودگاه بین المللی تبریز شد.
حسن روحانی رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین حسن رحانی، رییس جمهور دقایقی پیش با استقبال حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش استاندار و دیگر مسؤولان لشکری و کشوری وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

وی در بدو ورود به فرودگاه تبریز در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف سفر دو روزه خود به آذربایجان‌شرقی پرداخت و اظهار داشت: بسیار خوشحالم که خداوند توفیق داد تا در این ماه پر و برکت شعبان امروز و فردا میهمان مردم غیور و دلاور آذربایجان به ویژه تبریز باشیم.

روحانی ادامه داد: در این سفر 23 طرح و پروژه تصویب شده در سفر قبلی را مورد بررسی قرار خواهیم داد، بنابراین اولین هدف بررسی وعده‌های گذشته است، دومین هدف طرح هایی است که برای دو سال آینده در استان آذربایجان شرقی مورد پیشنهاد قرار گرفته و در شورای اداری مورد بحث خواهد بود.

رییس جمهور هدف دیگر حضور خود در تبریز را شرکت در اجلاس رویداد بین المللی تبریز 2018 عنوان کرد و گفت: تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 انتخاب شده که این اتفاق بسیار مبارکی است، در این راستا پروژه‌هایی نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، دکتر حسن روحانی پس از ورود به تبریز به سمت ورزشگاه باغشمال حرکت می کند و در اجتماع اقشار مختلف مردم آذربایجان‌شرقی سخنرانی خواهد کرد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات