۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۶۲۰۵۵
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی:

هدف اصلی بسیج ارتقای باورها و تقویت روحیه جهادی و انقلابی جوانان است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بسیج نعمتی است که باید حفاظت شده و به سمت آرمان‌های انقلاب هدایت شود، گفت: هدف اصلی در پایگاه‌های بسیج ارتقای باورها و ایمان جوانان و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آنها باشد.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بجنورد، اظهار کرد: بسیج حافظ ارزش‌ها و منافع نظام است.

وی با بیان اینکه توقع از بسیج یک طبقه واقع‌بینانه است نه آرمانی، اضافه کرد: مردم‌سالاری دینی جوهره انقلاب ما است و این جوهر باید در بسیج تجلی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه مسجد محوری و نقشه بسیج در فعال‌سازی مساجد امری بسیار مهم است، ادامه داد: پایگاه بسیج با داشتن جوانان بسیجی مخلص زمینه ارتباط مردم با مساجد را فراهم کند.

وی با بیان اینکه باید مسائل فرهنگی را به‌وسیله فعالیت‌های شاخص بسیج به جامعه تزریق کنیم، اضافه کرد: بسیج با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد و امام جماعت مسجد، مساجد را پویا و پررونق کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید پایگاه‌های بسیج فعال‌تر بوده و وجهه مردمی بودن بسیج پررنگ شود که در این راستا باید در همه کارهای فرهنگی و مسجدی بسیج نقش اول را ایفا کند.

وی افزود: مردم با دیدن بسیجیان در همه صحنه‌ها به بسیج خوش‌بین می‌شوند و فرزندانشان را به سمت بسیج روانه می‌کنند و از این طریق جوانان به‌طور مرئی و نامرئی در دام دشمنان نمی‌افتند.

به گفته رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی نقش بسیج در ترویج معروفات و دفع منکرات بسیار ارزنده است و باید از پتانسیل بسیار خوب این سازمان استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه بسیج نعمتی است که باید حفاظت شده و به سمت آرمان‌های انقلاب هدایت شود، افزود: هدف اصلی در پایگاه‌های بسیج ارتقای باورها و ایمان جوانان و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آنها باشد.

وی گفت: بصیرت افزایی در بسیجیان امری ضروری است؛ ازاین‌رو باید فعالیت بسیجیان قربه الی الله باشد نه دیده شدن از سوی مردم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: خروجی بسیج و تفکرات بسیجیان و خدمت آنها به انقلاب و نظام مهم است نه آمارزدگی و ارائه گزارش./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات