۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۶۱۶۹۷
به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد صورت گرفت؛

مراسم تجلیل از راه یافتگان مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه علمیه خواهران

مراسم تجلیل از راه یافتگان مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه علمیه خواهران، با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار شد.
برگزاری مراسم تجلیل از راه یافتگان مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مراسم تجلیل از راه یافتگان مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه علمیه خواهران، صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور خانواده طلاب برگزیده مرحله استانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد به میزبانی سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد پیش رو تصریح کرد: نشر فرهنگ تشیع در جهان مدیون انقلاب اسلامی است که باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه پیوند بین ایران و اسلام، پیوندی دو طرفه و ناگسستنی است، خاطرنشان کرد: ایران بدون اسلام و اسلام بدون ایران، هر دو یک انحراف بزرگ است.

در ادامه این مراسم نیز فاطمه طاهری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد با بیان اینکه رشد علمی و اخلاقی طلاب مهمترین اولویت حوزه های علمیه خواهران است، گفت: باید بکوشیم طلابی در تراز انقلاب اسلامی و با توجه به رسالتی که بر دوش حوزه های علمیه گذاشته شده است، تربیت کنیم و این کار آسانی نیست.

طاهری با تأکید بر اینکه رشد علمی طلاب در زمینه های مختلف لازمه ایفای نقش آنها در جامعه به نحو احسن است، ابراز کرد: به لطف الهی در سالهای گذشته جهش علمی طلاب مدرسه علمیه فاطمیه در سطح کشور قابل قبول است که انشالله بهتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به راه یابی دو نفر از طلاب خواهر این مدرسه به مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران افزود: امیدوار هستیم در مرحله کشوری نیز منتخبین از بین طلاب راه یافته این مدرسه باشد.

گفتنی است در پایان مراسم از خانم ها زهرا مرادی و سمیه ترکی و خانواده آنها با اهدا لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد./9457/پ203/ب1

ارسال نظرات