۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۶۱۵۷۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

اقتدار ایران در جبهه مقاومت قدرت نیروهای مسلح ما را به رخ دنیا کشید

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اقتدار نیروهای مسلح ما در جبهه مقاومت قدرت ما را به رخ دنیا کشید و ثابت کرده که ما ملت قوی و قدرتمندی هستیم.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بازوهای قدرت و اعتلای هر کشور، نیروهای مسلح آن کشور است.

وی افزود: هر کشوری که بتواند نیروهای مسلح منظم و آزموده و تجربه‌دار متدین و بصیر و مقاوم داشته باشد آن کشور قدرتمند و مقتدر خواهد بود و حرفش در دنیا پشتوانه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: تمدن بر پایه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی استوار می‌شود و یکی از اصلی‌ترین پایه‌های تمدن در هر جامعه‌ای داشتن نیروهای مسلح آزمایش‌شده و امتحان‌داده، مطمئن و مقتدر، به هنگام و به‌روز است.

وی گفت: بحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در دنیا سربلند است، رزمندگان اسلام با دفاع جانانه خود دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌اند و نیروهای مردمی و نیروهای مسلح ما امتحان خود را پس داده‌اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما در جبهه مقاومت نیز قدرت ما را به رخ دنیا کشید و ما ثابت کرده‌ایم ملت قوی و قدرتمندی هستیم.

وی افزود: توان موشکی جمهوری اسلامی، اقتدار ما را دوچندان کرده است و دنیا امروز از ایران اسلامی می‌ترسد، در قرآن هم آمده که اگر قوی باشید دشمنان از شما حساب خواهند برد و دشمنان نمی‌توانند در کشور قدرتمند و اسلامی فضولی و دخالت کنند؛ چون آن‌ها دیوار مستحکمی را در برابر خود می‌بینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: بنیان مرصوص تاروپودش بر ایمان و اقتدار ساخته‌شده است، امروز روزی است که باید به اقتدار کشورمان افتخار کرده و به این نظام، به این ارتش و به این نیروهای مسلح که با ایمان و انگیزه الهی از این کشور امام زمان دفاع می‌کنند ببالیم./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات