۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۶۰۲۷۷
حجت الاسلام مهدوی:

تبیین فرهنگ حمایت از کالای ایرانی لازمه تحقق شعار سال است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نام گذاری سال از سوی رهبری را چراغ راه مسؤولان و مردم دانست و گفت: تحقق این مهم امری ضروری برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است و برای تححق این مهم باید فرهنگ حمایت از کالای ایرانی تبیین شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت­ الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج شهار سال در جامعه و بین مردم بیان داشت: دلسوزان این کشور وظیفه دارد با تمام توان در ترویج مفهوم شعار سال تلاش کند.

وی با بیان اینکه تمرکز ملی روی یک مفهوم همچون نام سال موجب می‌شود که آن مفهوم عمیق ‌تر در اذهان مردم جای بگیرد، افزود: در این راستا باید از ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای و فرهنگی به خوبی بهره مند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: حمایت از تولید داخلی در شرایط حساس کنونی بزرگ ‌ترین اقدام برای حل مشکل اشتغال و معیشت مردم است که در جهت ترویج و فرهنگ ‌سازی حمایت از کالای ایرانی باید دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی تعامل و همکاری داشته باشند.

وی نام گذاری سال از سوی رهبری را چراغ راهی برای مسؤولان و ملت ایران خواند و ادامه داد: این نام گذاری باید به‌ عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد، بنابراین با توجه به شعار سال جاری مهم ترین و بلندترین گام برای حل مشکل بیکاری که امروزه کمتر خانواده ‌ای است که با آن دست به گریبان نباشد، اقدام عمومی مردم در استفاده از کالاهای داخلی است.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش فرهنگی سازمان تبلیغات از ظرفیت‌های موجود در تبلیغات اسلامی از جمله تشکل‌های دینی، مراکز قرآنی و جمعیت بانوان فرهیخته برای نهادینه کردن و فرهنگ ­سازیِ شعار سال بهره مند می شویم.

وی فرهنگ را مهم ترین بخش عنوان کرد و اظهار داشت: فرهنگ سازی در زمینه حمایت از کالای ایرانی باید نهادینه شود و در مقابل نیز با ارتقای کیفی محصولات اعتماد مردم را در مصرف کالای ایرانی جذب کرد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات