۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۵۹۴۵۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

واردات کالا نباید برای مسؤولان ما افتخار باشد

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که واردات کالا از کشورهای دیگر نباید برای مسؤولان ما افتخار باشد، گفت: واردات بی رویه به معنای وابستگی است که نتیجه وابستگی به غرب ذلت و خواری یک ملت خواهد بود.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی بر ضرورت تحقق عملی شعار سال از سوی مردم و مسؤولان تأکید کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مسؤولان باید بیشتر به فلسفه این نامگذاری ها از سوی رهبر معظم انقلاب توجه کنند، بیان داشت: نامگذاری هر ساله رهبری تنها یک نماد و شعار نیست بلکه نقشه راه کشور در سال جدید است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که انتظار از مسؤولان در تحقق مطالبات رهبری بیش از اینها است، تصریح کرد: متأسفانه در سال اخیر که مقام معظم رهبری مکرر در خصوص مسائل اقتصادی و سیاست های اقتصاد مقاومتی سخنرانی کردند، اما توجه مسؤولان نسبت به این دغدغه ها قابل قبول نبوده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که عدم توجه مسؤولان به سیاست های اقتصاد مقاومتی موجب بروز مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیاری در کشور شده است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی به خوبی در کشور عملیاتی شود به طور حتم بسیاری از مشکلات معیشتی مردم نیز رفع خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پویایی اقتصاد کشور در گرو توجه به ظرفیت های داخلی و اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: متأسفانه نگاه مسؤولان به بیرون سدی در برابر اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از واردات بی رویه به کشور یکی از الزامات تحقق شعار امسال است، بیان داشت: متأسفانه واردات گسترده سال های اخیر به کشور خسارت های جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد کرده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که واردات کالا از کشورهای دیگر نباید برای مسؤولان ما افتخار باشد، خاطرنشان کرد: واردات بی رویه به معنای وابستگی است که نتیجه وابستگی به غرب ذلت و خواری یک ملت خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که انقلاب اسلامی با هدف قطع وابستگی ها و استقلال و خودکفایی آغاز و به پیروزی رسید، بیان داشت: امروز مسؤولان در دهه چهارم انقلاب باید تلاش کنند بیشتر از گذشته به آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب پایبند باشند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که وابستگی به غرب و دلخوش کردن به وعده های دروغین آنها با آرمان ها و ارزش های انقلاب در تضاد است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید تلاش کنند تا در سال جدید بیشتر به ظرفیت ها و پتانسیل های بومی توجه کنند.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که اعتماد به غرب بزرگترین اشتباه است که متأسفانه در مقاطعی مسؤولان کشورمان به آن مرتکب شدند، تصریح کرد: دیگر وقت آن رسیده که همگام با رهنمودهای عمیق و عالمانه مقام معظم رهبری در جهت تقویت اقتصاد داخلی گام برداریم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان ظرفیت های بومی نادیده می گیرند و به سراغ وعده های نسیه اروپایی ها می روند، افزود: غرب در طول تاریخ همواره در پی منافع خود در کشورمان بوده و باید رویدادهای تاریخی برای مسؤولان کشورمان درس عبرت باشد و اعتماد به آنها پرهیز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که متأسفانه اروپایی ها نیز برای راضی نگه داشتن رییس جمهور آمریکا به دنبال تحریم های جدیدی علیه ملت ایران هستند، گفت: همه این مسائل نشان دهنده بدعهدی های طرف غربی با ملت ایران است که باید هشداری برای مسؤولان کشورمان باشد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مسؤولان باید در سال جدید در جهت حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی همه توان و تلاش خود را به کار گیرند، بیان داشت: به طور حتم اگر حمایت های لازم از تولید کننده داخلی صورت گیرد شاهد رونق اقتصادی در بخش های مختلف کشور خواهیم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود همچنین بر ضرورت تقویت کیفیت کالای ایرانی از سوی تولید کنندگان تأکید کرد و گفت: مسؤولان نظارتی در این بخش باید با تقویت نظارت بستری را برای افزایش کیفیت محصولات داخلی فراهم کنند./۹۵۰//۲۰۳/خ

ارسال نظرات