۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۵۹۱۲۹
از سوی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان؛

نتایج مرحله استانی المپیاد علمی حوزه علمیه لرستان اعلام شد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از اعلام نتایج المپیاد علمی خبر داد و گفت: در مرحله استانی این المپیاد که با رقابت ۳۹ طلبه برگزار شد، یکی از طلاب به مرحله کشوری راه یافت.
بررگزاری هشتمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه های علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرحله استانی المپیاد علمی با شرکت 39 طلبه برگزار شد، گفت: از بین این تعداد طلبه یک نفر به مرحله کشوری راه یافت.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری المپیاد علمی اردیبهشت ماه 97 برگزار می شود، افزود: برگزیدگان مرحله استانی در استان قم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان در ادامه یادآور شد: در استان لرستان خانم هاشمی از طلاب مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد به مرحله کشوری راه یافت.

مهرابی هدف از برگزاری المپیادهای علمی را ایجاد افزایش انگیزه مطالعه در بین طلاب و  ایجاد رقابت سازنده بین طلاب و مدارس استان عنوان کرد.

وی بیان داشت: کشف استعدادهای برتر و هدایت آنها در مسیر رشد و شکوفایی از دیگر اهداف برگزاری مسابقات المپیاد علمی است که هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با رقابت طلاب برگزار می شود./9451/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات