۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۵۸۹۰۲
حجت الااسلام و المسلمین ملکا:

آیت الله شاه آبادی بازوی پر توان انقلاب اسلامی بود

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم گفت: تمام همت ایشان این بود که در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و با وجود سن بالایی که داشتند از بازوان پر توان انقلاب اسلامی و ارادتمندان به رهبر معظم انقلاب بودند.
حجت الاسلام حسین ملکا، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب

 حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکا، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم در حاشیه تشییع پیکر آیت الله نصرالله شاه آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شصیت علمی و انقلابی آن مرحوم ابراز داشت: این عالم ربانی از شخصیت های ممتاز و برجسته و از اساتید بسیار عالی و متخلق به اخلاق حسنه بود، در هیچ جمعی نبود که ایشان حضور پیدا نکند جز اینکه همه افراد را تحت تاثیر اخلاق عالیه خود قرار بدهند.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب  در قم با اشاره به علاقه مردم به آیت الله شاه آبادی اظهار داشت: همه اقشار جامعه به این عالم ربانی علاقه وافری داشتند و احترام شایانی برای ایشان قائل بودند و فقدان آیت الله شاه آبادی موجب تاثر است.

وی خاطرنشان کرد: تمام همت ایشان این بود که در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و با وجود سن بالایی که داشتند از بازوان پر توان انقلاب اسلامی و ارادتمندان به رهبر معظم انقلاب بودند که در به ثمر نشستن روحیه انقلابی در بین طلاب اهتمام ویژه ای داشتند./978/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات