۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۵۷۹۶۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ضرورت معرفی مساجد موفق

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که مسجد مبدأ تمام کارهای خیر است، گفت: باید مساجدی که موفق تر هستند و مسؤولانی که دارای ذوق و ابتکار می باشند برای الگوگیری به دیگران معرفی شوند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در گردهمایی فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: هنر این است که استعدادها به فعلیت برسد و هنر مسجد بر روی اشیای خارجی نیست بلکه بر روی خود انسان است.

وی با بیان اینکه شاخص های انقلابی و انسانی باید به فعلیت برسد، گفت: انسان اگر می  خواهد پاک شود باید آمادگی جذب این هنر یعنی هنر انسان شدن داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسجد باید سازنده باشد و آن کسی که در مسجد است باید دارای انگیزه باشد، افزود: در طول تاریخ همواره آسیب های بسیاری را دیدیم و امروز این آسیب ها دامن گیر بشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: باید مساجدی که موفق تر هستند و مسؤولان که دارای ذوق و ابتکار می باشند برای الگوگیری به دیگران معرفی شوند و الگویی برای همه باشند، مسجد مبدأ تمام کارهای خیر است.

وی ادامه داد: مساجد مانند قرارگاهی هستند که باید فرمانده و سلسه مراتب داشته باشند، بحث شخص نیست بلکه بحث این است که سیستم درست عمل کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان در کارهای خود تصریح می کنند و هجوم فرهنگی و نفوذها را به طور لحظه ای انجام می دهند و مسؤولان باید پیش از اینکه دشمنان ذهن و فکر نوجوانان و جوانان را منحرف کنند با تفکر و با استفاده از تجربیات و با طرح های کارآمد به فعالیت های خود سرعت بدهند./۸۸۰/پ203/ب1

ارسال نظرات