۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۵۵۷۷۲۸
امام جمعه الیگودرز:

فرهنگ کتابخوانی لازمه حیات جامعه است

امام جمعه الیگودرز گفت: فرهنگ کتابخوانی لازمه حیات جامعه و نیازی ضروری است و با استفاده از شیوه های مختلف باید در نهادینه سازی این مهم اقدام کرد.
کتابخوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه الیگودرز، بعداز ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد که به میزبانی این شهرستان برگزار شد، گفت: کتاب و کتابخوانی مایه حیات جامعه بوده و سلامت روانی جامعه را تضمین می کند.

وی با تأکید بر ضرورت فرهنگ کتابخوانی و هدایت جوانان به سمت این مهم افزود: کتابخانه های کانون مساجد امری مهم در این زمینه است.

حجت الاسلام ارزنده تقویت فرهنگ کتابخوانی را نیاز جامعه خواند و گفت: با استفاده از ظرفیت های مختلف باید در راستای نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی بین نسل جوان اقدام کرد.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به قرار گرفتن در مساجد افتخار کنند، ادامه داد: کانون مساجد بهترین جایگاه برای تربیت نسل جوان هستند.

وی خاطرنشان کرد: کانون مساجد با استفاده از ابزار هنر و فرهنگ می توانند نسلی انقلابی، کارآمد و با استعداد تربیت کنند و در این راستا باید با شیوه های مختلف جوانان را به کانون مساجد جذب کرد.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه زیربنای اعتقادی نسل جوان و نوجوان در مساجد استوار شده و تقویت می شود، گفت: برای مصون سازی جوانان در برابر آسیب های اجتماعی و گرایش به ارزش های اسلامی باید اقدامات مؤثری در کانون مساجد شکل گیرد.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه با جذب جوان می توان پایه های اعتقادی آنان را مستحکم و با تبیین معارف دین در کانون مساجد و بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان در تربیت نسل نو نقش آفرین شد، گفت: تربیت نسلی انقلابی و متدین جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی دشمن مصون می کند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات