۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۵۷۰۸۲
آیت الله موسوی جزایری:

آیت الله مروج پناهگاه طلاب و روحانیان ایرانی در نجف اشرف بود

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تألیفات گرانقدر آیت الله مروج، گفت: آیت الله مروج، تکیه‌گاه و پناهگاه طلاب و روحانیان ایرانی در نجف اشرف بود که آغوش شان را پدرانه برای مردم و طلاب باز کردند.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی ‌فقیه در خوزستان، امروز در آیین گرامیداشت آیت الله مروج که در دارالقرآن تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه شرح کفایه هشت جلدی و شرح مکاسب ۱۴ جلدی بخشی از تألیفات آیت الله مروج بود، ابراز داشت: تألیفات گرانقدر آیت الله مروج منبعی غنی برای روحانیان و حوزه‌ های علمیه است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: آیت الله مروج، تکیه‌گاه و پناهگاه طلاب و روحانیان ایرانی در نجف اشرف بود که آغوش شان را پدرانه برای مردم و طلاب باز کردند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان به تعامل امام راحل و رهبری با آیت الله مروج اشاره کرد و گفت: امام راحل در مدت زمان حضور در نجف اشرف ارتباط خوبی با آیت الله مروج داشت و نسبت به وی اظهار لطف داشتند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان مقبولیت و احترام آیت الله مروج نزد رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: حوزه علمیه خوزستان مورد لطف و ارادت رهبری و مراجع تقلید است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ده هزار طلبه خواهر و برادر در استان و چهار هزار طلبه در سطح کلانشهر اهواز به تحصیل، تبلیغ و خدمت‌رسانی به مکتب تشیع اشتغال دارند./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات