۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۵۷۰۸۱
معاون پژوهش مدرسه علمیه صاحب الزمان ایلام:

دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه زن مسلمان هستند

معاون پژوهش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام گفت: دشمنان امروز با هدف قرار دادن حجاب این را دنبال می کنند تا منزلت و جایگاه واقعی زن مسلمان را خدشه دار کرده و از این طریق نظام اسلامی را به مخاطره بیندازند.
حجاب زن مسلمان آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون پژوهش مدرسه علمیه صاحب الزمان شهر ایلام، عصر امروز در مسجد ثقلین اظهار داشت: اسلام برای زن و مرد این بینش را قائل است که از لحاظ حقوق اساسی جامعه و ارزش های معنوی هیچ تفاوتی ندارند.

وی افزود: زن و مرد عدل یکدیگر هستند بین آنها در جامعه هم همکاری وجود دارد و هیچکس در نظام اسلامی نگفته است که در محیط های گوناگون جامعه، زنان و مردان هیچ تلاقی با یکدیگر نداشته باشند.

حجت الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: اسلام زن و مرد را موظف کرده است که از اختلاط به صورت بی بند و بار، به طور جدی پرهیز کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه صاحب الزمان(ع) شهر ایلام ابراز داشت: دین مبین اسلام یک حجاب بین آنها قرار داده است، آن هم حجابی از حیا. حجاب شرم در میان مرد و زن فطری انسان بوده و این نظر اسلام است.

وی با بیان اینکه مساله حجابی که اسلام بر روی او تکیه می کند، یک مظهری از همین اساس بسیار عالی و مهم است، گفت: دنیای غرب به دنبال بی بندباری بوده اما در مقابل اسلام حجاب را برای مقابله با بی بندباری وضع کرده است.

این مدرس حوزه عنوان کرد: دشمنان امروز با هدف قرار دادن حجاب این را دنبال می کنند تا منزلت و جایگاه واقعی زن مسلمان را خدشه دار کرده و از این طریق نظام اسلامی را به مخاطره بیندازند.

حجت الاسلام سلیمی تاکید کرد: قبح شکنی عده ای اجیر شده استکبار خود بیانگر این است که دشمنان ایران با برنامه کمرنگ کردن حجاب پای به عرصه مبارزه گذاشته اند.

وی در پایان گفت: زنان مسلمان همواره بصیر بوده و اسیر سم پاشی و تبلیغات سوء دشمنان دین و میهن نخواهند شد و با پرورش و تربیت اسلامی فرزندان خود نقشه های آنها را از بین خواهند برد./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات