۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۵۶۵۷۸
معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

برگزاری اجلاسیه معاونان تهذیب مدارس علمیه شهرستان ها

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان گفت: جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه شهرستان ها فردا در سالن اجتماعات مرکز مدیریت برگزار می شود.
معاونت تهذیب

حجت ‌الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه کارگاه مهارت‌ های زندگی از امروز در دو بخش «خانواده و همسرداری» و «فرزند پروری» و با حضور 20 زوج فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار داشت: کارگاه «خانواده و همسرداری» دارای سرفصل های مهارت های ارتباطی زوجین، تفاوت ‌های زن و مرد، تنظیم نقش ‌ها و مرزها در خانواده، مهارت حل مسأله، مهارت حل تعارض، کنترل خشم، مدیریت استرس و روابط با خویشاوندان است که مباحث آن در 6 تا 8 جلسه ارائه خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه در کارگاه فرزندپروری؛ متخصصان و مشاوران در محورهای تکنیک ‌های ارتباط والدین با فرزند، پرخاشگری کودکان، تکنیک ‌های بالابردن اعتماد به نفس، کنترل اضطراب و تربیت دینی فرزند بحث خواهند کرد، افزود: این کارگاه ها مختص حوزه های اهواز است و در گام بعدی تلاش به توسعه آن در سطح حوزه های شهرستان ها داریم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مرکز مشاوره حیات طیبه اساس را بر ارائه مشاوره های تخصصی برای خانواده های طلاب قرار داده است، ابراز داشت: در آینده فعالیت های مرکز مشاوره را به سایر اقشار تسری خواهیم داد.

حجت الاسلام بزرگیان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقه منشور روحانیت در سطح حوزه های استان اشاره کرد و گفت: این مسابقه مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد که اوائل هفته آینده از 30 برگزیده مسابقه تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در پایان از برگزاری جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه شهرستان ها خبر داد و افزود: این جلسه فردا ساعت 8:30 در سالن اجتماعات مرکز مدیریت برگزار می شود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات