۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۵۴۷۵۳
ايستاده پاي انقلاب؛

مردم هميشه وظيفه خود را انجام داده اند

عضو كميسون آموزش و تحقيات مجلس گفت: مردم هميشه وظيفه خود را طي ۴۰ سال گذشته به نحو احسن انجام دادند و انتظار دارند مسؤولان نيز وظيفه خود را به نحو مطلوبي انجام دهند.
سيد جواد ساداتي نژاد

سيد جواد ساداتي نژاد، امروز در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن در كاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با تبريك سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، گفت: مردم ما مردمي زمان شناس و موقعيت شناس هستند.

وي افزود: اگر امام راحل در وصيت نامه خود در وصف مردم مي فرمايد، مردم عصر ما از مردم عصر پيامبر اكرم(ص) و مردم عصر اميرمومنان(ع) بالاتر هستند، امروز به اين فرمايش امام راحل پي برده ايم، چرا كه مردم ايران در كوران فتنه ها مسير را تشخيص دادند و از رهبري تبعيت كردند كه به نظر من اين بزرگترين مدال افتخار براي مردم ايران است كه امام راحل در وصيت نامه خود اين چنين مردم ايران را وصف كرده است.

ساداتي نژاد ادامه داد: اكنون كه ثابت شده است مردم ايران از مردم عصر پيامبراكرم(ص) و اميرمومنان(ع) بالاتر هستند، انتظار مي رود مسؤولان براي چنين مردمي كه امسال در راهپيمايي 22 بهمن شركت كردند خاضعانه تلاش كنند و مشكلات آنها را در حوزه معيشت و اقتصاد برطرف كنند.

وي ادامه داد: مردم وظيفه خود را با حضور در راهپيمايي 22 بهمن انجام دادند و از اين به بعد وظيفه مسؤولان خدمت رساني مطلوب شايسته به اين مردم بزرگ است كه انتظار به جايي است، چرا كه مردم در كوران انقلاب نيز وظيفه خود را انجام دادند، اما به نظر مي رسد مسؤولان در حوزه خدمات رساني داراي ضعف هايي هستند كه بايد با نگاه جهادي و برگرفته از الگوي اقتصاد مقاومتي قدرتمندانه در خدمت رساني به مردم اهتمام داشته باشند.

به گفته وي، با وجود مشكلات معيشتي و اقتصادي اين حضور و ايستادگي مردم براي مسؤولان نويد بخش است چرا كه در تاريخ دنيا چنين حضوري را نمي توان مشاهده كرد.

ساداتي نژاد، وقوع هرفتنه اي در هر دوره اي را نشانه اقتدار نظام و حاكميت خواند و عنوان كرد: وقتي فتنه اي رخ مي دهد به معناي اين است كه  ايران در اوج قدرت است، از اين رو، فتنه 88 و آشوب هاي 9 دي امسال نشان دهنده  اقتدار جمهوري اسلامي ايران در حوزه بين الملل است.

وي ادامه داد: سخنراني رييس جمهور در مرز كشور دشمن و شكستن شاخ داعش از اقتدار جمهوري اسلامي ايران بود كه سبب فتنه 88 و 9 دي امسال شد.

عضو كميسون آموزش و تحقيات مجلس، مشكلات اقتصادي را ناشي از تحريم ها و راه حل مقابله با تحريم ها را اجراي اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: درد امروز ما در حوزه اقتصادمقاومتي، درد تكرار است و بعد از فرمان رهبري براي اجراي اقتصاد مقاومتي، همه آن را تكرار مي كنند در حالي كه بايد از رييس جمهور گرفته تا دهيار و ديگران تكرار را كنار گذشته و اقدام كنند./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات