۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۵۴۵۵۰
دادستان کل کشور:

افراط و تفریط آسیب جدی مدیران امروز است

دادستان کل کشور با بیان اینکه عدم توجه به افراط ها و تفریط آسیبی جدی پیش روی مدیریت های امروز است، گفت: مدیران دستگاه قضا باید به دوری گزینی از زیاده روی و تفریط توجه داشته و برنامه ریزی داشته باشند تا در خدمت به مردم موفق عمل کنند.
حجت الاسلام منتظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین جعفر منتظری، دادستان کل کشور، ظهر امروز در جلسه شورای قضایی لرستان قضاوت را اساس حکومت خواند و گفت: در مسؤولیت قضایی در کنار قضاوت شرعی و قانونی، دفاع از حقوق عمومی بر عهده دستگاه قضا است.

وی یادآور شد: دستگاه قضا در مدیریت کشور می تواند به صورت نظارت، پیگیری و مراقبت نقش ویژه ای داشته باشد، حضور و تأثیرگذاری دادستان کل در مسائل اقتصادی کشور، حضور در شورای پول و اعتبار و شورای عالی بورس از دیگر وظایف است.

حجت الاسلام منتظری در ادامه به ویژگی های استان لرستان اشاره کرد وعنوان داشت: یکدست بودن در ولایت پذیری و تبعیت از ولایت، صفا و صمیمت بین مردم استان سرمایه ست.

وی خدمت به مردم ولایی لرستان را یک ارزش خواند و گفت: امام علی(ع) دو ملاک برنامه ریزی و دوری گزینی از زیاده روی را برای یک مدیر خوب بیان کرده است، مدیریت اجرایی و قضایی اگر این دو مهم را مورد توجه قرار دهد مدیریتی مطلوب است.

دادستان کل کشور عدم توجه به افراط ها و تفریط آسیبی جدی پیش روی مدیریت های امروز خواند و ادامه داد: مدیران باید به این آسیب ها توجه نمایند.

وی در ادامه به وجود کمبودهایی در دستگاه قضا اشاره و عنوان کرد: این کمبودها آسیبی جدی بوده و دولت و مجلس نیز متأسفانه اقدامی در راستای رفع این مشکلات ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری تصریح کرد: باید در دستگاه قضا به صورت جهادی کار کنیم و با تشویق همکاران خود تعاون و همکاری دستگاه قضا را بیش از این تقویت کنیم./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات