۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۵۳۹۳۱
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان برای معضلات فضای مجازی چاره اندیشی کنند

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی با اشاره به اهمیت توجه جوانان به مشکلات ناشی از فضاهای مجازی، تأکید کرد که دشمنان از طریق فضای مجازی می خواهند دین ما را بگیرند.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسؤولان آموزش و پرورش بخش کهک با بیان این که شهر کهک به عنوان یکی از مناطق پرافتخار برای استان قم به شمار می رود، اظهار داشت: بزرگترین نشان بر این مدعا شهدای زیادی است که این شهر برای نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

وی در ادامه افزود: در این زمان که فضای مجازی بچه ها و جوانان ما را آلوده می کنند حفظ تقوا بسیار اهمیت دارد و برخی اوقات نیز فریب می خورند که اتفاقا همین مسأله آشوب گری اخیر هم عده ای فریب خورده بودند از این رو باید برای معضلات این فضا چاره اندیشی شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم عنوان کرد: دشمن همیشه با لباس دوست به میدان می آید تا انسان را از مسیر حق خارج کند و در باطن و در درون خود دشمن است و می خواهد دین شما را بگیرد؛ در عصر کنونی باید مراقب باشیم که فریب نخوریم و بهترین راه این است که از زیر سایه ولایت خارج نشویم.

وی با تأکید بر این که ولایت فقیه به معنای خیمه ای است که همه باید زیر آن جمع شوند، خاطرنشان کرد: بزرگان دین و مراجع و رهبر معظم انقلاب دلسوز انسان هستند و اگر به سخنان آنها گوش کنید، ضرر نخواهید کرد چراکه این سخن خود اهل بیت(ع) که شرط خدامداری چنگ زدن به دامن ولایت اهل بیت(ع) و در دوران کنونی ولایت فقیه است.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی تأکید کرد: به همین جهت است که نشستن در مجالس مذهبی از اهمیت خاصی برخوردار است و انسان را هدایت می کند ولی در غیر این صورت انسانی که از دامن بزرگان دین دست بردارد مانند بچه ای که در بیابان رها شده از بین خواهد رفت؛ امروز باید شاکر خدا باشیم که ولایت فقیه در کشور ما جا افتاده است که اصل و اساس آن از امام زمان(عج) سرچشمه می گیرد.

وی به ایام فاطمیه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ویژگی منحصر به فرد حضرت فاطمه زهرا(س) ولایت مداری ایشان بود و ما نیز اگر خودمان را پیرو ایشان می دانیم باید از زیر سایه ولایت کنار نرویم و همیشه حامی ولایت فقیه باشیم./1330/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات