۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۵۱۹۴۱

مسؤول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان‌شرقی معرفی می‌شود

مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان‌شرقی با حضور مسؤولان استانی و کشوری برگزار می شود.
بعثه رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تکریم از خدمات چند ساله حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده خبرگان رهبری و معارفه حجت الاسلام ایران‌نژاد مسؤول جدید دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان‌شرقی با حضور مسؤولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، این مراسم قرار است چهارشنبه هفته جاری از ساعت 10 صبح در محل سازمان حج و زیارت آذربایجان‌شرقی با حضور مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بعثه مقام معظم رهبری، دفتر حج و زیارت و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شود.

گفتنی است، حجت الاسلام محمدباقر ایران‌نژاد، مسؤول جدید دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان‌شرقی دارای تحصیلات سطح سه حوزوی بوده و پیش از این در مؤسسه آیت الله بهبهانی فعالیت داشته و به مدت شش سال مسؤول آموزش دفتر بعثه رهبری در استان بوده است.

حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت وظایف و فعالیت های مختلفی در راستای ارتقای سطح عقیدتی زائران بیت الله الحرام، عتبات عالیات و زائران مذهبی دارد که دفاتر استانی اقدام به آموزش، ساماندهی و اعزام روحانیان به همراه کاروان های زیارتی می کنند.

برگزاری دوره های آموزشی، تولید نرم‌افزاهای چند رسانه‌ای و انتشار کتب تبلیغی، آموزش مجازی مداحان و روحانیان کاروان‌های زیارتی، ارتقای سطح بصیرتی و دینی زائران از دیگر فعالیت های دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان‌ها است./935/پ203/ب1

ارسال نظرات