۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۵۱۵۳۴
امام‌جمعه میامی:

کار و کارآفرینی مهم‌ترین مسأله امروز کشور است

امام‌جمعه میامی گفت: کار و کارآفرینی مهم‌ترین مسأله امروز کشور است و کشور ما امروز بیش از هر زمانی نیاز به کارآفرینی دارد.
حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور عصر امروز در جلسه کمیته کارگران، اصناف و بازاریان میامی که با حضور جمعی از اصناف، بازاریان و معدن داران برگزار شد، اظهار کرد: دشمن امروز به قدرت ما پی برده و از راه جنگ رو در رو وارد نمی‌شود و سعی می‌کند فشارش را از راه اقتصادی بر ما تحمیل کند.

وی افروز: امروز خوشبختانه در کشور ما ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی وجود دارد و باید تلاش کنیم این از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

امام‌جمعه میامی تصریح کرد: کار و کارآفرینی در اسلام بسیار مهم و با اهمیت است و باید تلاش شود فرصت‌های بالقوه‌ای که در حوزه‌های مختلف تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی وجود دارد را با برنامه‌ریزی دقیق به اشتغال تبدیل شوند که این کار یک ارزش و عبادت بزرگ محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام صفایی پور گفت: دشمنان امروز چالشی را به‌ عنوان اقتصاد در کشور هدف قرار داده‌اند و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به خاطر همین است لذا باید برای مقابله با این فشارها، اقتصاد مقاومتی تحقق عملی پیدا کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع و جذاب می‌تواند حضور گسترده مردم به‌ ویژه جوانان را در جشن‌های دهه فجر به دنبال داشته باشد که لازم است دست اندر کاران در این جهت اقدامات مقتضی را به عمل آورند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات