۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۴۸۸۳۹
امام جمعه بوشهر:

شرط بقا نظام جمهوری اسلامی در رضایت‌مندی مردم است

امام جمعه بوشهر گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که منشاء اغتشاشات اخیر بیرونی و از خارج کشور بوده است.

حجت الاسلام حسین دشتی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین دشتی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بوشهر اظهار داشت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که منشاء اغتشاشات اخیر، بیرونی و از خارج کشور بوده است.

 وی افزود: نقش کشورهای استکباری مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در کنار آل‌سعود در این اغشتشات محرز است اما مردم آگاه ایران  از جمله استان بوشهر با داشتن بصیرت مناسب، پاسخ خوبی به آنها در روز 13 دی دادند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: این نوع هماهنگی و برنامه‌ریزی خودجوش مردمی برای خنثی‌کردن فتنه جدید دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی که همراه با حماسه، بصیرت و اقتدار بود در کمتر نظام سیاسی و کشوری قابل جستجو است که نشان می‌دهد مردم نظامشان را دوست دارند و آن را از هر فتنه‌ای مصون داشته‌اند.

دشتی ادامه داد: پیام حضور و حرکت خروشان مردم ایران در روز 13 دی به جهان این بود که انقلاب زنده است و دشمن هم نمی‌تواند با موج‌سواری بر روی اختلافات موجود در جامعه، به هدفش برسد.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: البته نیاز است که در کمترین زمان ممکن، دولت فکری به حال تحقق مطالبات به حق مردمی کند و مسوولان هم بدانند که شرط بقا نظام جمهوری اسلامی در رضایت‌مندی مردم نهفته است.

وی ادامه داد: این که بگوییم که کشور دارای رشد اقتصادی است اما مردم همچنان گرفتار باشند، دردی را دوا نمی‌کند بلکه این نوع رشد اقتصادی باید در زندگی و معیشت مردم نیز خود را نشان دهد تا رضایتمندی مردمی را ایجاد کند.

دشتی با اشاره به سال‌روز حماسه دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در دستگیری متجاوزان آمریکایی در خلیج فارس، اظهار داشت: این حماسه بار دیگر اقتدار و صلابت رزمندگان اسلام برای مقابله با کفر را نمایان و سبب ذلت و خواری برای جهان استکبار شد.

امام جمعه موقت بوشهر یاد و خاطره شهید نواب صفوی و یارانش را گرامی‌داشت و گفت: این شهیدان مصداق و شاخص‌ انقلابی‌بودن و انقلابی‌گری هستند که بدون هیچ‌گونه مسامحه و حتی شک و گمان، در برابر استکبار تا آخرین نفس، ایستادگی کردند.

 وی با انتقاد از ترویج ناهنجاری‌های اجتماعی تحت عنوان کنسرت‌های موسیقی، بیان کرد: ارائه یک سبک و الگوی زندگی غربی مهمترین هدفی است در این نوع کنسرت‌ها ترویج می‌شود و سبب تضعیف ایمان و تباهی انسان در جذابیت‌های جنسی می‌گردد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات