۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۴۴۳۷۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

کارگاه آموزشی ویژه اساتید مشاور لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اساتید مشاور مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی اساتید برگزار می شود.
کارگاه آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: اساتید مشاور در مدارس علمیه خواهران استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه حضور اساتید مشاور در مدارس علمیه بر اساس تعداد جمعیت طلاب در نظرگرفته می شود، افزود: در مدارسی که تعداد طلاب کمتر از حد مجاز باشد، از ظرفیت اساتید مشاور دیگر مدارس بهره مند می شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه کارگاه آموزشی مشاوران مدارس علمیه استان برگزار می شود، ادامه داد: این کارگاه آموزشی، روز جمعه، یکم دی ماه در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی که با حضور اساتید مشاور برگزار می شود را بروز رسانی اطلاعات و پاسخ به شبهات و سؤالات در زمینه خانواده، همسرداری و تربیت فرزند برگزار می شود.

عزیزی در پایان ابراز امیدواری کرد که در سایه برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اساتید مشاور و با تقویت و ارتقای سطح دانش مشاوران موانع ایجاد آسیب‌های خانوادگی بین طلاب را فراهم سازد.

گفتنی است، دوره آموزشی ویژه اساتید مشاور با حضور حجت الاسلام و المسلمین اخوی، رییس بخش مشاوران مرکز قم برگزار می شود./9459//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات