۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۴۳۰۶۶
در دفاع از قدس شریف صورت گرفت؛

تجمع اعتراض آمیز طلاب و بسیجیان اهواز در محکومیت اقدام ترامپ

طلاب و بسیجیان اهوازی در محکومیت اقدام رییس جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از اعلام بیت المقدس به عنوان پایتختی رژیم صهیونیستی تجمع و مراتب اعتراضشان را اعلام کردند.
تجمع طلاب و بسیجیان اهوازی در دفاع از قدس شریف تجمع طلاب و بسیجیان اهوازی در دفاع از قدس شریف تجمع طلاب و بسیجیان اهوازی در دفاع از قدس شریف تجمع طلاب و بسیجیان اهوازی در دفاع از قدس شریف تجمع طلاب و بسیجیان اهوازی در دفاع از قدس شریف تجمع طلاب و بسیجیان اهوازی در دفاع از قدس شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تجمع طلاب و بسیجیان اهوازی در دفاع از قدس شریف و محکومیت اقدام رییس جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از اعلام بیت المقدس به عنوان پایتختی رژیم صهیونیستی صبح امروز در جلوی درب مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در این تجمع که نماینده ولی فقیه در خوزستان، مشاور امور ایثارگران استاندار خوزستان، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، بسیجیان و طلاب خواهر و برادر اهوازی حضور داشتند، طلاب با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن مراتب انزجارشان را از چنین اقدامی اعلام کرده و بیان داشتند که قدس نخستین قبله مسلمانان است و صهیونیسم جایی در آن ندارد.

طلاب و روحانیان مدارس علمیه اهواز، با در دست گرفتن شعارنوشته‌ هایی همچون «فلسطین متعلق به جهان اسلام است»، «فلسطین باید آزاد گردد»، «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»، «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» به حمایت از انتفاضه ملت فلسطین پرداختند.

در پایان این تجمع، بیانیه طلاب و روحانیان حوزه علمیه اهواز قرائت و در آن تأکید شد که همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان با سرلوحه قرار دادن شعار همیشگی «القدس لنا» حرکت سخیف ترامپ را محکوم کرده و اعلام می دارند تنها راه رهایی قدس شریف در تقویت جریان انتفاضه جبهه مقاومت و همراهی و همدلی است»./9456/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات