۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۴۲۳۶۱
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور:

تهدیدهای امروز دشمن به دلیل شکست در برابر جبهه مقاومت است

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با بیان این که تهدیدهای امروز دشمنان به دلیل شکست های متعدد آنها در برابر جبهه مقاومت است، گفت: جبهه مقاومت با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیروزی ارزشمندی در برابر تکفیری ها دست پیدا کرد.
سردار مؤمنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در بهشهر، سردار اسکندر مومنی، جانشین فرمانده انتظامی کشور، ظهر امروز در مراسم سومین روز شهادت سردار علی ییلاقی، فرمانده اسبق لشگر 25 کربلا در مصلای بهشهر با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در برابر تروریست های تفکیری گفت: تلاش جبهه شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آمریکا برای ایجاد شکاف در جبهه مقاومت به نتیجه نرسید و آنها در برابر جبهه مقاومت شکست خوردند.

وی با بیان این که تلاش تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا، آل سعود و صهیونیست ها، تصرف کامل سوریه و عراق بود، افزود: این توطئه خطرناک دشمنان با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین ایستادگی جبهه مقاومت خنثی و پیروزی بزرگی را در برابر تروریست ها خلق کرد.

سردار مؤمنی با اشاره به این که اهمیت این پیروزی بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در شرایطی صورت گرفت که بسیاری از کشورهای غربی و عربی از تروریست های تکفیری منطقه حمایت مالی و تسلیحاتی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با بیان این که تهدید های امروز دشمنان به دلیل شکست های متعدد آنها در برابر جبهه مقاومت است، تصریح کرد: جبهه مقاومت با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیروزی ارزشمندی در برابر تکفیری ها دست پیدا کرد.

وی با اشاره به این که دشمنان همه توان خود را علیه مسلمانان به ویژه ایران اسلامی به کار گرفته بودند، گفت: اما هوشیاری، بصیرت و ایستادگی جبهه مقاومت به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان در منطقه شده است.

سردار مؤمنی با تأکید براین که فشارها و تهدید های دشمنان مانع عقب نشینی ایران اسلامی از مواضع به حق خود نشده است، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عزت و اقتدار به سوی اهداف و برنامه های خود در حرکت است.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور در ادامه سخنان خود از سردار ییلاقی به عنوان یک شخصیت کاملاً ولایی و اثرگذار یاد کرد و گفت: این جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس با کوله باری از خدمات شایان به اسلام و انقلاب اسلامی، ضمن تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جراحت های وارده جنگ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی با بیان این که اجرگزاری به این شهدا، بزرگداشت همه شهدا است، تصریح کرد: همه ما مدیون رشادت ها و ایثار رزمندگان دفاع مقدس هستیم و بسیار شایسته بود قبل از شهادت این سردار مظلوم و گمنام مراسم تکریمی برای چنین شخصیت بزرگی برگزار می شد که امنیت و آرامش امروز ما مدیون گذشت آنان است.

سردار مؤمنی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که سردار شهید ییلاقی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با دشمنان وارد میدان شد، تصریح کرد: این سردار شهید در مأموریت گنبد و ترکمن صحرا و جنگ داخلی، حضوری شجاعانه و اثرگذار و در کامیاران، بانه و کردستان حضور داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با بیان این که قبل از آغاز جنگ تحمیلی، بنده با ایشان در بانه همرزم بودیم و افتخار آشنایی داشتیم، گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی همه جا حرف از ایشان و رشادت و بزرگی سردار ییلاقی بود.

وی با تأکید براین که اگر امروز استکبار جهانی در برابر ملت بزرگ ایران شکست خورده به دلیل خون پاک شهدا است، تصریح کرد: شهدا با نثار خون پاک خود در راه حفظ اسلام و انقلاب موجب بقای این نظام دینی شدند.

سردار مؤمنی با اشاره به این که شهدا رفتند تا انقلاب و نظام اسلامی پابرجا بماند، افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه ها دارای یک عزت و عظمتی خاص است به بازدارندگی و سربلندی رسیده به دلیل نقش آفرینی شهدای عزیز است.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با بیان این که سردار ییلاقی، با روحیه قوی، ایمان و پشتکار دوره های مختلفی را در جنگ طی کرد و به فرماندهی رسید، تصریح کرد: این سردار شهید گوهر گرانبهایی بود که از میان ما رفت اما همیشه با ما است.

وی با تأکید بر این که این سردار شهید در همه دوران عمر خود در مبارزه علیه دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام بود، خاطرنشان کرد: این جانباز سرافراز انقلاب اسلامی 34 سال شرایط جانبازی را تحمل کرد اما ایمان و پشتکار ایشان همواره باقی بود.

سردار مؤمنی با بیان این که سردار ییلاقی، ایمان، شجاعت و رشادت را در حد اعلا داشت، گفت: این سردار شهید خود را در معرض تهدید قرار می داد تا آسیبی به دیگران و زیردستان نرسد و در اوج رشادت، روحیه و شخصیتی با وفار، متین و آرام داشت و بی ادعا از میان ما رفت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به این که سردار شهید ییلاقی، با همه مسؤولیت ها، تواضع و فروتنی فراوانی داشتند و هرچه درجات وی بیشتر بود؛ فروتنی بیشتری داشتند، تصریح کرد: وفاداری از ولایت، انجام واجبات و مستحبات، ایستادگی و تواضع این سردار شهید باید الگوی ما باشد تا درسی برای همه ما باشد که در هیچ شرایطی از حضور در مراسم انقلاب و اسلام امتناع نکردند.

وی با تأکید براین که همه ما بدهکار و مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین وظایف عموم جامعه اسلامی عمل به وصیت نامه های شهدا است که همان حفظ انقلاب، نظام اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است.

سردار مؤمنی با بیان این که ایران اسلامی رهبر کبیری به نام امام خمینی(ره) داشت، گفت: امروز نیز خلف صالح و نائب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مدیریت نظام اسلامی را عهده دار هستند و وظیفه همه ما تبعیت از ایشان است./۱۳۱۷/پ202/ب1

ارسال نظرات