۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۴۲۱۸۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

اقدام سخیف ترامپ زمینه ساز اضمحلال رژیم صهیونیستی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران دیوانه بازی اخیر ترامپ را بازی با آتش دانست و گفت: اقدام سخیف ترامپ می تواند زمینه ساز اضمحلال اسرائیل شود چرا که بیت المقدس تکه ای از جهان اسلام و از مسلمانان جدا نشدنی است و نمی تواند تبدیل به پایتخت اسرائیل شود.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین شامگاه گذشته در جمع نمازگزاران مسجد جامع صاحب الزمان(عج) این شهرستان با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام خطاب به منحرفین، گفت: در پاسخ عده ای که درخواست توبه داشتند در صورتی که مدتی پرچمدار حرکات انحرافی در آن زمان بودند و افزون بر خود، دیگران را هم منحرف می کردند؛ پیامبر فرمود که اگر توانستید آنها را که منحرف شده اند، بدعت گذاشته اند و امروز در میان ما نیستند زنده کنید و از راه گمراهی که رفته اند برگردانید توبه شما مورد قبول است.

وی با بیان اینکه کسانی که نقش رهبری در اقشار مختلف جامعه دارند و تأثیر گذار هستند، بیشتر ممکن است که سبب انحراف شوند، ادامه داد: به عنوان مثال امروز در فضای مجازی کسانی که جوانان را به بیراهه می کشاند و افراد را گرفتار انحرافات اخلاقی و مشکلات خانوادگی می کنند، اگر بعد از گذشت مدتی به راه راست هدایت شوند آنگاه جواب حق الناس و انحرافات ایجاد شده را چه خواهند داد؟! اگر آدم مسؤول می دانست در جایگاهی که هست چه مسؤولیتی برگردن اوست آنگاه ملاحظات لازم را می کرد چرا که بدعت گذاران گناه بسیار سنگینی دارند.

استاد حوزه و دانشگاه درباره مغضوب ترین آدمها به حدیثی از پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر فرمود «مغضوب ترین ها کسانی هستند که خدا آنها را به خود واداشته است، آنان که از راه راست منحرف شده اند، به سخنان بدعت آمیز خود و دعوت به گمراهی ها دل بسته؛ مایع انحراف کسانی شده اند که فریبشان را خورده اند، ایشان از طریق هدایت پیشینیان گمراه شدند و همراهان خود را گمراه ساختند و سرانجام باری از گناه کسانی را که گمراه شده اند به دوش می کشند و همواره در گرو گناهانشان هستند.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار اینکه تاریخ گواه آن است که آمریکا و انگلیس از هم جدا نیستند و این استعمارگران هر کدام یک نقشی را بازی می کنند، اضافه کرد: جنایات شکل گرفته امروز در جهان اسلام هم نتیجه بدعت گذاری یک قرن پیش بنیانگذار وهابیت با تحریک انگلیسی های خبیث و مساعدت آمریکایی ها است، هرچند که انگلیس در پیاده سازی نقشه هایش، حساب مالک اشتر زمان یعنی حاج قاسم سلیمانی را نکرده بود.

کارشناس مذهبی خاطر نشان کرد: دعای «خدایا ظالمین را با ظالمین درگیر کن و ما را پیروز گردان» در زمان جبهه های دفاع مقدس جواب داد و صدام را نابود کرد، امروز هم این دعا می تواند کارساز باشد به طوری که با حضور یک دیوانه در رأس حکومت آمریکا می شود مستکبرین به جان هم بیفتند.

وی در تشریح فرقه های ضاله، ابراز کرد: حدود 100 سال پیش انگلیس مکار فرقه انحرافی بهائیت را در بین شیعیان و فرقه وهابیت را بین اهل تسنن به راه انداخت تا هر دو مسیر انحرافی را طی کنند، در زمان حکومت پهلوی به خاطر حضور شاه خیلی از درباریان و مسؤولین بهائی بودند و امروز هم مرکزشان در اسرائیل را به نام بیت العدل نامگذاری کرده اند.

حجت الاسلام محمودی با یادآوری اینکه نتیجه امروز تأسیس فرقه وهابیت؛ جنایات داعش، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی است، تأکید کرد: آیا کسانی که چنین بدعت هایی را گذاشته اند آمرزیده می شوند؟ چه خون هایی که به خاطر انحراف آنها روی زمین ریخته نشد!

مسلمانان کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند ایستاد

امام جمعه موقت ورامین به شهادت همه شهدای دفاع در راه دین از صدر اسلام تاکنون و حضور همه اولیای الهی که برای روشنگری و بیدار کردن جامعه و جلوگیری از پلیدی ها آمدند اشاره کرد و با توصیه به حضار افزود: امروز باید در برابر این بدعت ها بیدار و هوشیار بود و نباید فریب کسانی که به بهانه های مختلف مقابل اسلام جبهه می گیرند را خورد.

وی دیوانه بازی اخیر ترامپ را بازی با آتش خواند و تصریح کرد: این اقدام سخیف می تواند زمینه ساز اضمحلال آمریکا شود چرا که کرده بیت المقدس قبله اول مسلمانان و تکه ای از جهان اسلام است و نمی تواند تبدیل به پایتخت اسرائیل شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان مطرح کرد: بیت المقدس از اسلام جدانشدنی است و این و بر خلاف تمام مصوبات بین المللی است که اگر اتفاق بیفتد خطر بزرگی برای جهان اسلام است هر چند که امروز موج عظیمی در دنیا و حتی اروپا به راه افتاده است اما کماکان باید مقاومت و ایستادگی کرد و روز جمعه 17 آذر بعد از نماز دشمن شکن جمعه در قالب راهپیمایی این عمل قبیح را محکوم می کنیم و اعلام می داریم که کنار مردم مظلوم فلسطین هستیم و از این ملت مظلوم جدا نخواهیم شد./804/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات