۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۴۱۸۴۷
مسوول بسیج طلاب استان خراسان رضوی:

بسیج از الطاف الهی است

مسوول بسیج طلاب استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه بسیج از الطاف الهی است، گفت: بسیجی تنها در راه خدا و برای خدا قدم برمی دارد.
حجت الاسلام سرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمدرضا سرور مسوول بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی، امروز در جمع طلاب مدرسه اسلامشناسی حضرت زهرا(س) با اشاره به عملکرد نیروی بسیج گفت: بسیج مجموعه ای جهانی است و تنها متعلق به ایران نیست.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی به تمام کشورهای اسلامی منتقل شده است، عراق با نقش آفرینی نیروهای بسیجی این کشور آزاد شد و داعش شکست خورد، در لبنان هم هسته اولیه حزب الله لبنان از سوی سردار حسن آب شناسان و حاج احمد متوسلیان در سال1361 پایه گذاری شد که هم اکنون ارتش های بزرگ دنیا را به زانو در آورده است.

مسوول بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی با اشاره به سخنی از امام خمینی که می فرماید«کشور باید بسیج بیست میلیونی داشته باشد» بیان داشت: بسیج لشکر مخلص خداست و در برابر آنچه انجام می دهد، چشم داشتی ندارد.

حجت الاسلام سرور اظهار داشت: بسیج تنها در راه خدا قدم برمی دارد و هر چه هست از خداوند است و تربیت یافتگان این تشکیلات بصیرتی نام و نشان را در گمنامی و بی نامی یافته اند که نمونه بارز آن شهید ابراهیم هادی است.

وی در پایان گفت: امام خمینی بسیج را به سپاه انقلاب اسلامی متصل کردند و در پیام دوم آذرسال68 فرمودند: بسیج یقینا از الطاف الهی است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از بسیجیان مبلغ و نخبه علمی تجلیل شد./۹۷۰۵/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات