۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
کد خبر: ۵۴۱۷۲۱
رییس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه:

صحیفه سجادیه فضای فرهنگی جامعه را تغییر می دهد

حجت الاسلام کفیل گفت: می توانیم با تأسی به صحیفه سجادیه فضای فرهنگی جامعه را تغییر داده و مردم را به سوی سعادت ابدی رهنمون شویم.
کفیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدصادق کفیل در آیین افتتاحیه دومین دوره آموزشی مرکز تخصصی صحیفه سجادیه که شب گذشته در این مرکز برگزار شد، با اشاره به اینکه کنگره بین المللی امام سجاد(ع) چندین سال است که تداوم دارد، گفت: معمولا کنگره ها یک روزه برگزار می شود و دیگر ادامه نمی یابد، اما این کنگره ادامه پیدا کرد و اثرات بسیار خوبی داشته و دارد.

مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه با بیان اینکه همه کارهای علمی برای بقا نیازمند پیوند خوردن با حوزه علمیه است، اظهار داشت: همه کارهای فرهنگی برای فراگیر شدن باید از طریق حوزه علمیه پیگیری شود، چراکه ظرفیت محتوایی نامحدود اهل بیت(ع) در علوم حوزوی وجود دارد.

وی ادامه داد: هدف اصلی این مرکز برگزاری دوره های متعدد، تولید اثر و محتوای فرهنگی بر اساس مبانی صحیفه سجادیه است.

حجت الاسلام کفیل با اشاره به اینکه صحیفه سجادیه بهترین پل ارتباطی با جهان است، ابراز داشت: امروزه مبلغان بین المللی می گویند «با متن صحیفه سجادیه مسیحیان نیز اشک می ریزند»؛ این نشان از ظرفیت بالای صحیفه سجادیه است و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه خاطرنشان کرد: در زمینه معارف اهل بیت(ع) باید به گونه ای قدم برداریم که بتوانیم حق ایشان را در حد توان خودمان ادا کنیم.

وی در پایان یادآور شد: می توانیم با تأسی به صحیفه سجادیه فضای فرهنگی جامعه را تغییر داده و مردم را به سوی سعادت ابدی رهنمون شویم./841/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات