۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۴۱۶۰۰
به همت مرکز تحقیقات استراتژیک توسعه برگزار می شود؛

نشست علمی گذار از مبانی پارادایمی تفسیر قرآن کریم به نظریه پیشرفت شناخت تفسیری

نشست علمی «گذار از مبانی پارادایمی تفسیر قرآن کریم به نظریه پیشرفت شناخت تفسیری» با حضور کارشناسان این عرصه برگزار می شود.
نشست علمی گذار از مبانی پارادایمی تفسیر قرآن کریم به نظریه پیشرفت شناخت تفسیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز تحقیقات استراتژیک توسعه با مشارکت قطب علمی فلسفه دین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و همکاری مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) اقدام به برگزاری نشستی با موضوع قرآن کریم کرده است.

بر اساس این گزارش، نشست علمی «گذار از مبانی پارادایمی تفسیر قرآن کریم به نظریه پیشرفت شناخت تفسیری» روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

در این نشست علمی حجت الاسلام ابولفضل ساجدی مدیر قطب علمی فلسفه دین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و احمد آکوچکیان رییس مرکز تحقیقات استراتژیک توسعه حضور خواهند داشت و به ایراد سخنرانی می پردازند.

نشست علمی «گذار از مبانی پارادایمی تفسیر قرآن کریم به نظریه پیشرفت شناخت تفسیری» فردا سه‌شنبه ۱۴ آذرماه از ساعت 18 تا 20 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن اندیشه موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) به نشانی: قم، بلوار جمهوری، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، طبقه چهارم برگزار خواهد شد./1330/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات