۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۴۰۱۷۴
آیت الله علوی گرگانی:

پیروزی امت اسلام بر کفار در گرو اتحاد مسلمین است

حضرت آ‌یت الله علوی گرگانی پیروزی اسلام را در سایه اتحاد امت اسلامی میسر دانست و بر تبعیت مجاهدان اسلام از فرمایشات مراجع و علما تأکید کرد.
حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار با نماینده دبیرکل جنبش نجباء در ایران که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به اهمیت اتحاد در جهان اسلام عنوان کرد: اگر امت های اسلامی با یکدیگر متحد شوند و دست یگانگی به هم دهند هیچ قدرتی در روی زمین نمی تواند آنها را از بین ببرد.

وی افزود: خداوند فرموده است که کلمه الهی در همه جا پیروز است و اسلام به عنوان برترین دین الهی که هیچ چیزی بر آن برتری ندارد، می تواند عامل اتحاد شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: نتیجه اتحاد موفقیت است و همین که ملت های عراق، سوریه و لبنان کنار یکدیگر هستند، خداوند نمونه قدرت خود را به آنها نشان داد و آنها را پیروز کرد.

وی دین اسلام را دینی جهانی دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که خداوند در قرآن به پیامبر(ص) فرموده است که اسلام دینی جهانی است و مرزی ندارد، امت اسلام نیز باید دست به دست هم دهند و در دفاع از همه جهان اسلام فعالیت کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اضافه کرد: مسأله مهم این است که مجاهدان کشورهای عراق، لبنان و سوریه همیشه گوش به فرمان بزرگان دین و رهبر معظم انقلاب و آیت الله سیستانی باشند و هرچه آنها گفتند انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم پیروزی اسلام بر کفر و استکبار جهانی به زودی اتفاق بیفتد و شاهد ریشه کن شدن کفر و از بین رفتن توهم قدرت استکبار باشیم./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات